Eight Legged Freaks
Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-08-02 16:01

Har lige set traileren til den.

Er det en (tilsyneladende) meget dårlig gyser/Arachnophobia-ripoff eller
er det en parodi af samme?

/Robert

Fra : Rune Zedeler

Dato : 07-08-02 16:29

Robert Eriksen wrote:

> Er det en (tilsyneladende) meget dårlig gyser/Arachnophobia-ripoff eller
> er det en parodi af samme?

Det er en parodi - og den er forbavsende morsom.

-Rune (der ellers hverken er meget for parodier eller gysere)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-08-02 17:51

Rune Zedeler wrote:

> Det er en parodi - og den er forbavsende morsom.

Ok. det var også den teori jeg hældte mest til udfra scenen med
edderkoppen der klasker mod butiksvinduet.
Men på den anden side var scenen med edderkoppen på brædtet i
Arachnophobia jo seriøst ment så man kan jo aldrig vide

/Robert

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 09-08-02 19:18

Eight Legged Freaks er KLART et humoristisk tiltag. Som tidligere
nævnt er den overraskende sjov - jeg var helt færdig af grin flere
gange, og det er egentlig efterhånden sjældent jeg oplever det i en
biograf... Den kan klart anbefales. Stilmæssigt ligger den nok nærmere
Gremlins end noget andet...

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 07-08-02 16:10

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set traileren til den.
>
> Er det en (tilsyneladende) meget dårlig gyser/Arachnophobia-ripoff eller
> er det en parodi af samme?

Parodi nok nærmest. Tror nu ikke den er baseret på Araknofobi, for
Araknofobi var nu heller ikke verdens første film omhandlende
dræberedderkopper. Tror ikke de har den store sammenhæng

Glæder mig nu meget til ELF

VH
Peter