Problem med Dræbersnegle ?
Fra : Sneglehuset

Dato : 07-08-02 15:18

Er kommet i besiddelse af et middel der fjerner dræbersnegle, og holder dem
væk fra haven de næste 2 år med garanti.

Miljøvenlig, fremstillet på kendt laboratorium i Spanien, Godkendt i EU.

Fik købt for meget, har til ca: 5 villahaver, og sælges for 249 kr. pr pakke
som svarer til ca: 5-600 kvm. plus porto.

Hvem kommer først ?
Svar på direkte mail til: malaga@sol.dk

Hilsen Sneglehuset

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-08-02 16:27

On Wed, 7 Aug 2002 16:17:54 +0200, "Sneglehuset" <malaga@sol.dk> wrote:

>Er kommet i besiddelse af et middel der fjerner dræbersnegle, og holder dem
>væk fra haven de næste 2 år med garanti.

Nu skal man passe på hvad man garanterer...

Hvad hedder midlet? Hvad består det af?

>Miljøvenlig, fremstillet på kendt laboratorium i Spanien, Godkendt i EU.

>Fik købt for meget, har til ca: 5 villahaver, og sælges for 249 kr. pr pakke

Hov! Køb og salg skal ikke foregå her. Den slags har vi markedsgrupperne
til.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Sneglehuset

Dato : 07-08-02 17:26

Tak for 88 mail, har solgt dem jeg havde fået for meget.
Undskyld til "politimanden" ved ikke nogen gruppe med køb og salg, men det
er slut, og i skal ikke høre mere fra mig.
Men det var åbenbart her man læser om have, det er vel naturligt nok. Solgt
til min købspris, så ingen forretning for mig. Troede hver pakke var til
50-60 kvm. men var 500-600 kvm
Iøvrigt hedder gruppen FRITID, så er det vel ikke noget for en GARTNER ???
mvh bernt

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-08-02 17:38

On Wed, 7 Aug 2002 18:26:06 +0200, "Sneglehuset" <malaga@sol.dk> wrote:

>Undskyld til "politimanden" ved ikke nogen gruppe med køb og salg, men det

Drop det pis

Det er bredt vedtaget at disse grupper ikke er til køb og salg. Den
slags kan man læse mere om på http://www.usenet.dk/ Det burde du nok
gøre.

>er slut, og i skal ikke høre mere fra mig.

Det var ikke det jeg ville hen til. Du skal være velkommen her, så længe
du følger de regler/vejledninger/gode råd som står på
http://www.usenet.dk

>Iøvrigt hedder gruppen FRITID, så er det vel ikke noget for en GARTNER ???

Gartnere har også fritid. Tro det eller lad være.

FUT: dk.admin.netikette
http://www.gartneriet.dk