Dansk dokumentar om Carl Nielsen af Jørgen~
Fra : Peter G.

Dato : 07-08-02 14:41

Davs.

Jeg er blevet instrueret af et ældre familimedlem om at prøve at skaffe
et dokumentar (må det være) om Carl Nielsen, som skulle være instrueret
af Jørgen Roos.

http://www.bibliotek.dk gav mig flg. oplysninger:

**
VIDEO
Carl Nielsen 1865-1931 : en film
af Jørgen Roos
1990. 1 kassette, sort/hvid og farve
Forlag: Jørgen Roos Film
**

Nogen derude som ved hvad jeg snakker om og har et bud på hvor jeg kan
fremskaffe/købe et eksemplar af den henne uden først at ringe til Jørgen
Roos?

P.S. Jeres OSS er i udu ser det ud til ;)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-08-02 15:06

Peter G. wrote:
> [...]
>
> Jeg er blevet instrueret af et ældre familimedlem om at prøve at
> skaffe et dokumentar (må det være) om Carl Nielsen, som skulle være

Kunne du ikke låne den på biblioteket? Ellers er Statens Film Central det
bedste bud. Jeg fandt den på www.sfc.dk ved at søge på carl nielsen i
fritekst:

URL:http://www.dfi.dk/sitemod/moduler/katalog/filmside.asp?pid=8670&filmid=1
1468

D'OH: http://shor.ter.dk/208664453

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 07-08-02 15:59

Nikolaj Borg <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> Kunne du ikke låne den på biblioteket? Ellers er Statens Film Central det
> bedste bud. Jeg fandt den på www.sfc.dk ved at søge på carl nielsen i
> fritekst:

Dårlig formulering fra min side. Jeg skal prøve at fremskaffe et
eksemplar til personlig eje i al tid og evighed fremover til min
bedstemor. Jeg tror hun vil bruge det til at opnå udødelighed.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-08-02 17:01

Peter G. wrote:
> Dårlig formulering fra min side. Jeg skal prøve at fremskaffe et
> eksemplar til personlig eje i al tid og evighed fremover til min
> bedstemor. Jeg tror hun vil bruge det til at opnå udødelighed.

Har du prøvet SFC (www.sfc.dk)? de har en bog- og videoshop, der sælger til
private. Det kan jo være, at de kan skaffe den. SFC har ihvertfald
programmet.

bookshop@dfi.dk

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 08-08-02 17:03

> [...]
>
> Har du prøvet SFC (www.sfc.dk)? de har en bog- og videoshop, der sælger til
> private. Det kan jo være, at de kan skaffe den. SFC har ihvertfald

Nej det havde jeg desværre ikke da jeg (forhastet) skrev mit svar. Jeg
antog at de kun beskæftigede sig med udlejning.

(Cinematekets butik BURDE jeg have tænkt på :-/ )

*Ringer rundt, undersøger ting, prøver at forklæde sig som en
institution*

Du skulle vel ikke have flere bud på butikker i lommen mens du er igang?
*Våde hundeøjne*