Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med MSI Gforce4 ti 4400
Fra : Frans Ditmar

Dato : 07-08-02 12:51

Mit MSI Gforce4 ti 4400 giver meget dårlige resultater i 3dmark 2001 se,
istedet for at give over 9000 giver det kun 5800!!!

Jeg har forsøgt med alle detonator drivere og jeg kører med winxp!

Jeg kører med:
Asus A7A266 bundkort
Athlon tb 1.4ghz
512 mb pc133 sdram
80 gb seagate.

Er der nogen der har et forslag til hvad der kan gøres??

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 07-08-02 12:56

"Frans Ditmar" <f_ditmar@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har et forslag til hvad der kan gøres??

Rolig nu, det er ikke mere end 3 timer siden du postede sidst =)

Har du installeret 4-in-1 fra VIA? Har du sat AGP indstillingerne op i BIOS?

/Thomas

Fra : Rasmus S

Dato : 08-08-02 22:46

"Frans Ditmar" <f_ditmar@hotmail.com> wrote.

> [...]
> 512 mb pc133 sdram
> 80 gb seagate.
>
> Er der nogen der har et forslag til hvad der kan gøres??

5800 er nok for lavt, men tror ikke du skal forvente over 9000 med din
konfiguration.
Dit bundkort og ram er heller ikke med til at trække scoren op.

Jeg får 10500 med MSI KT3, 512 PC2700 Samsung, GF4Ti4200 64MB 300@600
(29,42), Athlon XP 1900+, 80GB Barracuda IV.
Min score ligger endda temmeligt højt iforhold til lign. konfig. jeg har
sammenlignet med.

Mvh

Rasmus