Bedste GeForce2 GTS kort
Fra : Asger Hansen

Dato : 17-02-01 13:31

Inden jeg køber ville jeg lige forhøre mig om hvor man får mest for pengene.

Kortet skal være GTS udgaven m. 32 mb ram.

Med venlig hilsen
Asger Hansen
albertus@privat.dk

Fra : -= Buster =-

Dato : 17-02-01 14:19

Jeg vil mene at Asus 7700 GTS 2 og 3D Prophet II GTS w./TV-Out Retail fra
Guillemot, skulle være nogle af de fedeste og bedste kort der findes, endnu

Mvh.
Michael

Asger Hansen <albertus@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96lr0g$qfo$1@news.inet.tele.dk...

Fra : izy

Dato : 17-02-01 14:42

"Asger Hansen" <albertus@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Inden jeg køber ville jeg lige forhøre mig om hvor man får mest for
pengene.

> Kortet skal være GTS udgaven m. 32 mb ram.

AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe w./TV-In-Out Retail 2.246 kr.

3D Prophet II GTS w./TV-Out Retail
3.595 kr.

Begge er med 32 Mb DDR.
Jeg ville klart vælge Asus, fordi det nok er en smule hurtigere og fordi at
det kommer med VR briller til den fede pris.

Eneste der er fede ved Prophet er at selve grafikkortet er blåt. Vil du gi
1000 kroner extra for det?

--
izy
izy@city.dk

Fra : FeZ

Dato : 17-02-01 14:56

"izy" <izy@city.dk> skrev i en meddelelse

> "Asger Hansen" <albertus@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Eneste der er fede ved Prophet er at selve grafikkortet er blåt. Vil du gi
> 1000 kroner extra for det?

Prøv lige at checke de priser en gang til (c:

For det første er edbpriser.dk ikke den endegyldige sandhed.

For det andet er Guillemot kortet ifølge samme kilde steget
med 1500,- fra uge 52 til uge 1. Tydeligvis en fejl !

--
FeZ

Fra : Preben Bonnovic

Dato : 18-02-01 13:27

For det andet er Guillemot kortet ifølge samme kilde steget
med 1500,- fra uge 52 til uge 1. Tydeligvis en fejl !

Ikke med den forhandler, der er prisen sikkert korrekt.

Preben

Fra : Wass up

Dato : 18-02-01 21:53

kunne det tænkes at guillemot og hercules kortene forhandlere ikke alle er i
edbpriser fra uge 1 og derfor er resten af forhandler(en) ret dyr(e)

Fra : izy

Dato : 19-02-01 06:35

"FeZ" <fez@stofanet.lovely_spam.dk> skrev i en meddelelse

LOL

Fez.. du skulle vel ikke være den "Fez" jeg ownede i CS på netcafe i
Lørdag/Søndags?

--
izy
izy@city.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 24-02-01 05:05

Det kan da være lige meget hvad "3D Prophet II GTS w./TV-Out Retail
" koster når man kan få et meget bedre kort der fra til Kr. 2795,- pro'en er
kun en lille smule langsomre end ultraen og hurtiger end den alm. GTS'er

3D Prophet II PRO / TV-Out AGP / 64MB DDR / 2048x1536 / GeForce2 GTS Pro
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364637893