Papirlængde og QuickRepport
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-08-02 12:32

Hej

Jeg har en POS Printer (STAR TSP 700) som sammen med Quick Repport
driller mig lidt.

Jeg kan sagtens udskrive en kvitterings som er kortere end A4 længde.
Men hvis jeg pludselig får en kvittering, som fylder mere (i længden) end
end A4 side, så stopper den efter side 1.
Og der kommer ikke mere.

Normalt ville jeg kunne leve med, at den bare "klippede" også skrev side
2, side 3, osv.

Men det gør den ikke !

Jeg har en anden printer (en Samsung SRP-350) som sagtens kan skrive det
hele ud.

Er der nogen der ved, om jeg kan fortælle QuickReport at side længde
f.eks. er 5 meter ?

--
Best Regards / Med venlig hilsen
___________

Fra : Harald

Dato : 07-08-02 12:44

"Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen@Microcom.NoSpam.Com> skrev i en
meddelelse news:Xns92638995D4382MichaelVilhelmsenNoS@212.54.64.135...
> [...]
> hele ud.
>
> Er der nogen der ved, om jeg kan fortælle QuickReport at side længde

Ja du går ind under Report Settings vælger Paper size=Custom Size og sætter
Length=5000mm

Mvh
HK

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-08-02 12:50

> Ja du går ind under Report Settings vælger Paper size=Custom Size og
> sætter Length=5000mm

Så får jeg bare at vide, at "VALUE IS TO BIG".

Og lige nu er den sat til 1000.
Det burde alt andet lige være 1 meter, og 3 gange længere end A4.
Men den stopper stadigvæk ved A4 længden.

Michael

Fra : Harald

Dato : 07-08-02 12:58

"Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen@Microcom.NoSpam.Com> skrev i en
meddelelse news:Xns92638CC9ABDCEMichaelVilhelmsenNoS@212.54.64.135...

> Så får jeg bare at vide, at "VALUE IS TO BIG".
>
> Og lige nu er den sat til 1000.
> Det burde alt andet lige være 1 meter, og 3 gange længere end A4.
> Men den stopper stadigvæk ved A4 længden.

Jeg kan sætte den til 5000 uden problemer?? Du skal sætte Paper size=Custom
inden du sætter Length.

Hvilken Delphi bruger du? Hvad version af quickreport?

Mvh
HK

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-08-02 13:17

"Harald" <swobu@kroning.dk> wrote in

> "Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen@Microcom.NoSpam.Com> skrev i
> en meddelelse

> Jeg kan sætte den til 5000 uden problemer?? Du skal sætte Paper
> size=Custom inden du sætter Length.

Det gør jeg også.
Jeg kan altså ikke have en værdi større end 1000.

Jeg kalder Report Settings frem ved at dobbelt klikke på min QuickReport.
Gør du også det ?

Min Quick Report version er 3.0.7

Michael

Fra : Harald

Dato : 07-08-02 13:26

"Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen@Microcom.NoSpam.Com> skrev i en
meddelelse news:Xns926391501D18DMichaelVilhelmsenNoS@212.54.64.135...
> [...]
> Jeg kan altså ikke have en værdi større end 1000.
>
> Jeg kalder Report Settings frem ved at dobbelt klikke på min QuickReport.

Hvis du gør sådan så prøv at indtaste 5000 ved length og så taste ENTER og
ikke TAB, det må være en lille bug :)

Men ellers ser det ud til at man i Object Inspectoren kan ændre det uden
problemer.

Mvh
HK

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-08-02 13:46

> [...]
> ENTER og ikke TAB, det må være en lille bug :)
>
> Men ellers ser det ud til at man i Object Inspectoren kan ændre det

Ja, det har du ret i.
Nu kan jeg godt, bare jeg ikke bruger TAB.

Men jeg kan stadigvæk ikke få min printer til at skrive mere end én A4
side.
Så stopper den bare.

Fra : Harald

Dato : 07-08-02 13:59

"Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen@Microcom.NoSpam.Com> skrev i en
meddelelse news:Xns926396477F478MichaelVilhelmsenNoS@212.54.64.135...

> [...]
> Nu kan jeg godt, bare jeg ikke bruger TAB.
>
> Men jeg kan stadigvæk ikke få min printer til at skrive mere end én A4

Quickreport sender udskriften til windows, så måske er det noget opsætning i
printer driveren, eller måske i selve printeren.

Mvh
HK

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-08-02 14:53

> [...]
>
> Quickreport sender udskriften til windows, så måske er det noget
> opsætning i printer driveren, eller måske i selve printeren.

Det er også dertil jeg er nået.
Men jeg har endnu ikke fundet det ved printer driveren.

SÅ jeg arbejder lidt videre.

Ellers tak