Ændring af typen af filer
Fra : bbj@itplus.dk

Dato : 17-02-01 13:20

Hejsa

Jeg har for nyligt kopieret en sit fil med java kode i over på min
mac. Efter at have unsittet dem er de alle sammen markeret som Code
warrior filer. Siden den kun kan oversætte C++ filer er jeg lidt træt
af dette. Desuden bruger jeg emacs til at redigere mine filer i.
Hvordan kan jeg få ændret disse filer til at skulle redigeres i emacs?

Skal jeg ind og rette et eller andet på hver fil eller kan jeg gøre
det rekursivt på en mappe

Eller skal jeg rette noget i systemet der siger at nye java filer
"tilhører" emacs, også kopiere filerne over på mac'en igen?

Tak for hjælpen

/Brian

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 17-02-01 13:23

<bbj@itplus.dk> wrote:

> [...]
>
> Eller skal jeg rette noget i systemet der siger at nye java filer
> "tilhører" emacs, også kopiere filerne over på mac'en igen?

Du bruger FileTyper og du kan hvis du har meget brug for det lave en
AutoTyper som du bare smider dine CodeWarrier filer på, så får de emacs
som creator.
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express