Flash på cd
Fra : Lars Schram

Dato : 07-08-02 09:57

Hej

Kan man lave så man kan bruge en flash film på en cd ?

Lars

Fra : Peter

Dato : 07-08-02 09:54

> Kan man lave så man kan bruge en flash film på en cd ?

Ja du kan lave en exe-fil

File>Publish Settings>Formats........sæt kryds i Windows Projector(exe)

--
Venlig hilsen
Peter Heinzl

Fra : Lars Schram

Dato : 07-08-02 10:49

Tak Peter det virker kan man også lave en autorun som virker på en cd

Lars

Fra : Michae\(:

Dato : 07-08-02 14:12

> Tak Peter det virker kan man også lave en autorun som virker på en cd

- har ikke lige testet det, men jeg mener at det er noget med;

[autorun]
open=applikation.exe

Gemmes som Autorun.inf i roden af din cdRom

Mvh, Michae( )ensen
http://www.FlashFAQ.dk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 07-08-02 15:20

On 07/08/02 15:12, in article R0949.6579$G3.817001@news010.worldonline.dk,
"Michae(:" <admin@flashfaq.dk> wrote:

> [autorun]
> open=applikation.exe
>
> Gemmes som Autorun.inf i roden af din cdRom

Hvis det er til distribution i et blandet/ukendt miljø, så husk lige Mac
OS-brugerne.
Jeg ville lade filmen projektere som før nævnt fra begge platforme (kræver
adgang til begge slags computere) eller downloade flashplayeren til begge
platforme/alle platforme, den findes til.
Du kan godt lave autoruns til henholdsvis win og mac - ved ikke med linux.
I tilfældet med en .swf og en playerfil kan autorun'en blot åbne et vindue
med cd'ens indhold mht. den relevante platform. Der vil du kunne ligge evt.
readme's og vise blærede ikoner.
Men al bøvlet er du fri for, hvis du kender dit publikum.

Med venlig hilsen
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Lars Schram

Dato : 08-08-02 13:36

Takker for alle løsninger og vil nu igang med at teste dem

Lars