mc-revyen
Fra : Michael

Dato : 07-08-02 09:26

Hej Alle

Jeg er helt ny her, men har ved at kigge i gamle poster kunne se at
mc-revyen findes til download. men ingen af de links jeg har kunne
findes synes at virke.
Er der nogle der kan hjælpe.

MVH/Michael
GSX-R 600

Fra : Kern Herskind Hansen

Dato : 07-08-02 13:48

Michael wrote:
> Hej Alle
>
> Jeg er helt ny her, men har ved at kigge i gamle poster kunne se at
> mc-revyen findes til download. men ingen af de links jeg har kunne
> findes synes at virke.

Jeg tvivler på at du kan finde HELE mc revyen på nettet. Ganske rigtigt
er der et tidligere indlæg, der henviser til nogle scanede sider fra mc
revyen, men det var vist kun BMW relaterede artikler...

Er dette egentlig ikke osse en smule på kanten af loven om ophavsret?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-08-02 14:17

"Kern Herskind Hansen" <kern@kern-online.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at du kan finde HELE mc revyen på nettet. Ganske rigtigt
> er der et tidligere indlæg, der henviser til nogle scanede sider fra mc
> revyen, men det var vist kun BMW relaterede artikler...

Jeg har den ellers fra 1977-2000. Nogen der har 2001-2002 ?

Mvh Thomas

Fra : Aragorn_DK

Dato : 08-08-02 03:58

Jeps mig. Vil du ha 2001'eren?
Har ikke scannet 2002'eren ind da vi pt. ik har nogen scanner. :(
Har ellers revl og krat og overvejede at vappe det hele ud på hjemmesiden,
men kom i tvivl om det med ophavsretten...

Venlig hilsen Aragorn_DK - bimmertumpe!
Aragorn@welles.dk
http://www.furnituretiger.dk

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
-----
Snip
-----

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 07-08-02 15:21

> [...]
> er der et tidligere indlæg, der henviser til nogle scanede sider fra mc
> revyen, men det var vist kun BMW relaterede artikler...

De ligger derude på det store internet, mener der er scannet ind fra 76-01
hele mc revyer uden forord og sårn selvfølgelig..

> Er dette egentlig ikke osse en smule på kanten af loven om ophavsret?

Tjo, måske..

Fra : Jens Hansen

Dato : 08-08-02 14:03

> [...]
> revyen, men det var vist kun BMW relaterede artikler...
>
> Er dette egentlig ikke osse en smule på kanten af loven om ophavsret?

Her er en løsning. og den er lovlig !!!!

http://www.sb.aau.dk/gentofte/mc-revyen.shtml

Hilsen Jens
TR1

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 09-08-02 12:29

> Her er en løsning. og den er lovlig !!!!
>
> http://www.sb.aau.dk/gentofte/mc-revyen.shtml

Ja, men så skal man jo ned på bibliotekket, right?

mvh Frank

Fra : Christian Knudsen

Dato : 09-08-02 16:44

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men så skal man jo ned på bibliotekket, right?
>
> mvh Frank

Der må være en måde, hvorpå man kan få fat det password....hæhæ

mvmch
christian

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-08-02 11:05

> Der må være en måde, hvorpå man kan få fat det password....hæhæ

Ja, det var også lidt det jeg fiskede efter men desværre har jeg ikke
fået nogle mails :-\

mvh Frank

Fra : Jens Hansen

Dato : 09-08-02 13:10

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men så skal man jo ned på bibliotekket, right?

Nej, det er online ( Øhh måske )

Jeg fandt det på "nette", men ved ikke hvordan man får et bruger navn og
password , og jeg bor ikke i Gentofte.

Men måske det er for alle

-Citat:
Dette samarbejdsprojekt mellem Gentofte Bibliotekerne og Statsbiblioteket
har til formål at give elektronisk adgang til efterspurgte ældre årbøger.

Der er mulighed for at se gengivelser fra:
Bil-revyen, MC-revyen, Båd-revyen og HI-FI & Video-revyen.

Projektet er etableret på baggrund af ophavsretslovens §16 og efter aftale
med Bonniers Specialmagasiner A/S.
-Citat slut.

Dog virker alle sider ikke, så måske er det ikke færdig :-|

Hilsen Jens
TR1

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 12-08-02 09:07

> [...]
> Bil-revyen, MC-revyen, Båd-revyen og HI-FI & Video-revyen.
>
> Projektet er etableret på baggrund af ophavsretslovens §16 og efter aftale

\Citat:
Projektet er etableret på baggrund af ophavsretslovens §16 og efter aftale
med Bonniers Specialmagasiner A/S.

Dette betyder at der kun er fuld adgang til siderne fra danske biblioteker.
Der er ikke mulig for adgang for private brugere.

Ønsker du at benytte projeket bedes du henvende dig på dit lokale bibliotek.
\

mvh Frank

Fra : Michael Kristensen

Dato : 07-08-02 13:46

> Jeg er helt ny her, men har ved at kigge i gamle poster kunne se at
> mc-revyen findes til download. men ingen af de links jeg har kunne
> findes synes at virke.
> Er der nogle der kan hjælpe.

Jeg har 2001 udgaven til at ligge. Jeg kan sende den til dig per email. Den
fylder 35 MB. (Jeg har 1 Mbit internetadgang)

mvh - Michael Kristensen (sv650s)