Lykke og glæde
Fra : Søren

Dato : 07-08-02 08:38

Hej

Den 21/7 spurgte jeg om hvor lang tid dej kunne langtidshæve i køleskab og
fik forskellige svar. Nu vil jeg da lige komme med mine egne erfaringer: Min
dej (40g gær, 17 Dl. vand, omkring 3 spsk salt, 2 kilo mel og 100 gram
opblødte hvedekerner) har jeg haft i køleskab i op til en uge uden
problemer, men dog uden den store forskel i dejens konsistens og i det bagte
resultat. Begge har været dejlige efter minimum 16 timer.

Igen tak for hjælpen - det lunede en nybagt bager (sorry

Søren