Svømmerventil til GSXR250 - HJÆLP
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-08-02 08:35

Hej NG

Ville bestille nye Svømmerventiler til kone`ens GSXR-250, men kunne ikke få
nogle da de var i restordre hos Max Mc-Import (MC-nøglen), men da Suzuki`en
ligger helt skilt af ville jeg gerne havde fat i nogle, har ringet til ca.
10 forhandlere men ingen har kunnet hjælpe mig. Hvis i har kendskab til en
forhandler som har svømmerventilerne til at ligge ville jeg blive meget glad
for en mail eller et telefonopkald ;>)
Hvis i skal forbi jeres lokale Mc-pusher idag kunne i jo også spørge dem om
de har:
Svømmernåle M4 (Ref no.) - 226806 (ordre no.) på lager, hvis ja så mail/ring
mig fluks.
Svømmernåle kan ses på side 339 i MC-nøglen.

Håbe - Håbe ;>)

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk