Data Objekter
Fra : Aki

Dato : 07-08-02 08:28

davs !!
er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan bruge data objekter i
en "for" sætning, jeg har gjort det sådan:

for ib=2 to worksheet.count
DataObject(x).SubPhysID = "Value"
Sheets(ib).Cells(ia, 5) = DataObject(x).Invalue
x=x+1
next ib

Problemet er så at, jeg kan åbenbart ikke skrive (x) efter DataObject,
så mit spørgsmål er :
HVAD SKAL JEG SÅ SKRIVE???

"Noobie" aki

http://www.kandu.dk/

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 25-08-02 17:39

Hmm.... Et eksempel.
Hvis man nu kigger på filer i en mappe. Din fil-objekt hedder "File", mens
din samling af filer hedder "Files". Ikke overraskende...
Så kan du bruge en for-løkke, så du får et objekt for hver fil:

For Each File in Files
Debug.Print File.Name
Next

Er det det, du ville vide (naturligvis med andre objekter)??

--

Stefan McKinnon Edwards
www.iysik.com