Freddy Breck
Fra : Janus Høi

Dato : 07-08-02 07:36

Jeg har lige set Freddy Breck på morgen-tv.
Han sang en tyskerficeret udgave af 'Rigtige Venner' som på den måde blev
til 'Richtige Freunde'.

Richard Ragnvald var i studiet og det var tydeligt at HAN synes det var god
musik.

Jeg synes det var forfærdeligt. Men jeg synes selvfølgelig også at Richard
Ragnvald er forfærdelig, så det bekymrer mig ikke, at han og jeg ikke deler
begejstringen for Freddy Breck.

Hele hans optræden var klistret og nærmest lidt pinlig. Da han sang om
vennernes merværdi i forhold til brillanter, pegede han på sin ørenring og
blinkede indsmigrende til seerne.

Den måde en 60 årig mand står og mimer til en tysk kopischlager og føler sig
så lækker, mens hans danske pendant, Richard Ragnvald, sidder og stirrer
tilbedende på ham er nok til at jeg krummer tæer.
Alligevel kunne jeg ikke lade være med at sidde og se det til ende og grine
lidt af det. Måske netop fordi det var lidt pinligt.
Folket vil jo forarges.

Men jeg forstår simpelt ikke, der er et marked for det.

Jeg kom til at tænke på hvem der synes sådan noget er godt.
Er det nogle der altid har hørt den slags, eller er det noget man først
senere i livet begynder at lytte til?

Åge Halldorsson synes jo nok det er vidunderligt musik med højt
kvalitetsniveau.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Kim

Dato : 07-08-02 09:00

> Jeg synes det var forfærdeligt
Helt enig, det var godt nok det værste breck.

Fra : Mads Breddam

Dato : 07-08-02 14:21

> Jeg synes det var forfærdeligt.

Helt enig.

> Åge Halldorsson synes jo nok det er vidunderligt musik med højt
> kvalitetsniveau.

Ikke for at være hellig, men det skal han jo så også have lov til. Selvom
jeg også har svært ved at forstå det.

--
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"De har udspillet deres rolle. Nu vender rocken tilbage." Ronan Keating,
"musiker", om "boy-bands"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-02 14:48

Mads Breddam <breddam@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d511f4d$0$72783$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

______________

Ja, det var som skrevet af mig. Det kunne dårligt blive bedre "uberal auf
der velt".
Der er nok ingen tvivl om, at han om kort tid løber storm mod den danske
salgsliste, ligesom Heide Hauge, der truer med at indtage 1.pladsen (hun er
nu nr. 4).
Nej, undskyld. Nu skal jeg ikke træde mere i det. Hehe.

Hilsen Åge

Fra : John K

Dato : 07-08-02 19:18

> Ja, det var som skrevet af mig. Det kunne dårligt blive bedre "uberal auf
> der velt".

"Überall auf der Welt" - Åge - du kan jo lige så godt lære det rigtigt fra
starten

Heino styrer

Fra : POM

Dato : 09-08-02 23:14

> [...]
danske
> salgsliste, ligesom Heide Hauge, der truer med at indtage 1.pladsen (hun

Mon ikke det er fordi en stor del af det publikum, som er til Breck og Hauge
ikke tilhører den årgang, som brænder skiverne selv (og derfor må betale
kassen hos Fona og de andre blodsugere). Når engang pensionisterne får gang
i hjemmebrænderiet, så skal I bare se hvor langt ned ad stigen de udgivelser
falder. Nu er hverken freddy Breck eller Heidi Hauge jo særligt godt
representeret på KaZaa m.m., men det kommer vel også.
Og jeg vil lige understrege, at jeg absolut intet har mod de pågældende
kunstnere, det er bare ikke min kop te, men åbenbart mange andres, og det er
vel også helt ok.

Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-08-02 23:21

POM <per_madsen(nospam)@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj1erh$14bs$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> ikke tilhører den årgang, som brænder skiverne selv (og derfor må betale
> kassen hos Fona og de andre blodsugere).
SVAR: Nårhh, det er derfor.

Når engang pensionisterne får gang
> i hjemmebrænderiet, så skal I bare se hvor langt ned ad stigen de
udgivelser
> falder
SVAR: Nå ja, Pensionister sidder jo og spiller punkrock og heavy metal for
fuld udblæsning, med åbne vinduer på landets plejehjem. Det havde jeg helt
glemt, hah

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 07-08-02 15:18

"Janus Høi" skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt af det. Måske netop fordi det var lidt pinligt.
> Folket vil jo forarges.
>
> Men jeg forstår simpelt ikke, der er et marked for det.

Da jeg for snart et år siden hørte om Freddy Bræk første gang - var det i en
tv-rekalme på TV2. Jeg troede oprigtigt talt at det var en parodi á la dem
man kender fra Gramse Spctrum - Richard Sedalius.

Jeg kaldte på min kæreste, der så med, mens vi ginede - den havde de ramt
godt. Det gik nogle sekunder hvor vi troede det var en joke...men så gik det
op for os at det var virkeligheden. Den reklame er den man ser før man laver
parodien - det er sjovt som virkeligheden nogen gange overgår selv den mest
overdrevne parodi.

Han blinker til kameraet, han holder om konene, sejler på vandet, plukke en
blomst, klappe børn på hovedet....osv osv....

Og apropso Heidi Hauge - nu har Åge jo talt så meget om hende - så lige
forsiden af hendes cover.... det er godt nok flot lavet....

Og hørte hende synge i reklamen - der var faktisk ind til flere rene toner i
mellem, og selv om hendes stemme ikke har et ret stort register så lykkedes
det dog trods alt at få det til at lyde som musik - godt nok som hø-i-ørene
musik, men da ikke som alt det der nymodens ga-da-gunk og rytme musik.

Kåre

Fra : Jan Midtgaard

Dato : 07-08-02 15:40

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> writes:

> Og apropso Heidi Hauge - nu har Åge jo talt så meget om hende - så lige
> forsiden af hendes cover.... det er godt nok flot lavet....

Nu blev jeg jo nødt til lige at finde coveret på nettet, og faldt over
hendes diskografi:

Country Time , Mars.00

Country Rose , Januar.01

Country Girl , Juni.01

Country Blue, Juni.02

Er der nogen der ser et mønster? Det er titler på et meget højt
musikalsk niveau. ;)

Se _det_ er basis for en quiz!

Hvad hedder Heidi Hauge's næste album? (udgives Januar.03, kan jeg afsløre)

Country Sun, synes jeg er et godt bud. Så kunne det være hun skulle
have sån' noget lidt country-agtigt tøj på uden på coveret ;)

/Jan

--
"IT-teknologien bliver allestedsnærværende."
      - Preben Mejer, udviklingsdirektør i TDC Internet

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-02 16:34

Janus Høi <hoi***@jagi.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d50bfea$0$87326$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Men jeg forstår simpelt ikke, der er et marked for det.
SV: markedet er enormt for det.

> Jeg kom til at tænke på hvem der synes sådan noget er godt.
SV: Det fleste tilhængere til slagermusik findes nok blandt den ældste
tredjedel af befolkningen og blandt de aller yngste under 12-15 år.

> Er det nogle der altid har hørt den slags,
SV: Ja det er der. Også for 30 år siden var Freddy Brech tysklands
populæreste slagersanger og det er han stadig. Det har ikke ændret sig.

eller er det noget man først senere i livet begynder at lytte til?
SV: Ja, for 30 år siden var Freddy Brech`s fleste tilhængere nok dem som er
over 40-50 år. Den dag i dag er de fleste af hans tilhængere stadig at finde
blandt den aldersgruppe.
Hvis det ikke hænger sådan sammen, så må det være fordi dem som var 50 år
for 30 år siden, stadig er 50 år nu 30 år senere. Og det lyder da lidt
mystisk.
Så du må nok regne med at alderen gør at man bliver mere og mere til
slagermusik. Sådan har det altid været. Ellers ville alle der kan lide
slagermusik jo være uddøde i dag og hvem søren er det så der køber hans
plader. Er det marsmænd eller beboere på Pluto???.

> Åge Halldorsson synes jo nok det er vidunderligt musik med højt
> kvalitetsniveau.
SV: Ja det gør han da i hvert fald

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-08-02 17:15

In article <3d5144a0$0$78193$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]
> SV: Det fleste tilhængere til slagermusik findes nok blandt den ældste
> tredjedel af befolkningen og blandt de aller yngste under 12-15 år.

Heldigvis er førstnævnte en uddøende generation, og sidstnævnte voksner
fra det.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-08-02 17:16

> [...]
> SV: Det fleste tilhængere til slagermusik findes nok blandt den ældste
> tredjedel af befolkningen og blandt de aller yngste under 12-15 år.

Skægt at man så heldig ser en "slagerhits For Kids" eller en Åhh
Dansktop" udgivelse.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-02 18:18

Lars Bernau <lbe@dontmailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17bb663d889ccaf99896a5@news.sunsite.auc.dk...

> Skægt at man så heldig ser en "slagerhits For Kids" eller en Åhh
> Dansktop" udgivelse.

_________________

LARS STRYGS BØRNEBAND (Topkvalitets-Cd-er med dansktoppificerede børnesange
for børn op til ca. 12 år.

Den der "Åhh Dansktop" for børn eksisterer faktisk. Jeg kan godt høre, at du
ikke kender de nye cd-er med "Lars Strygs Børneband". Jeg sidder her med nr.
5. Bagpå cd-en står der "alle melodier er traditionelle".
Haha.Det er børnesange som er blevet dansktoppificeret og med børnekor.
Lars Stryg er jo tidligere kendt fra "Royal Strings". Dem der vist nok har
rekorden på Dansktoppen. Det var med "Aldrig mer må jeg se dig", som lå på
listen langt over et år.

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-08-02 20:53

In article <3d5155e7$0$89500$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> [...]
> rekorden på Dansktoppen. Det var med "Aldrig mer må jeg se dig", som lå på

Nej jeg aner ikke hvad han er... så nogen udpræget success kan det ikke
have været !

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-08-02 21:29

Lars Bernau wrote:
> Nej jeg aner ikke hvad han er... så nogen udpræget success kan det
> ikke have været !

Den var ellers et hit blandt ungerne på Vildsund marked, hvor piratkopierne
solgte som varmt brød.

/Nikolaj

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-08-02 21:38

In article <5nf49.6854$G3.883218@news010.worldonline.dk>,
nikol@jSbPoArMg.dk says...

> Den var ellers et hit blandt ungerne på Vildsund marked, hvor piratkopierne
> solgte som varmt brød.

Åhh nej.. piratkopier blandt dansktopmusikken... så går alle de dejlige
dansktop bands jo konkurs.. oh hvhilket tab for den danske kultur!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-08-02 04:48

Lars Bernau <lbe@dontmailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17bba3929af5c4ac9896aa@news.sunsite.auc.dk...

> Åhh nej.. piratkopier blandt dansktopmusikken... så går alle de dejlige
> dansktop bands jo konkurs.. oh hvhilket tab for den danske kultur!
________

KATASTROFAL KATASTROFE

Fra : Gorak

Dato : 07-08-02 19:03

> [...]
> slagermusik jo være uddøde i dag og hvem søren er det så der køber hans
> plader. Er det marsmænd eller beboere på Pluto???.

Du glemmer hurtigt,hva Åge?
Syntes du lige du vil prøve det argument af i en anden nyhedsgruppe?
Var det ikke Lasse Rimmer,der fortalte dig at den form for logik
er en syllogi.
Logik for høns.
Verden har forandret sig meget siden 1983,Åge.
Den er blevet mindre
Og du skal ikke forvente at flertallet af de ældre generelt vil høre
dansebands til fester i fremtiden.
Grænserne er ikke så skarpt optrukne som du får det til at se ud.
Folk hører lidt af hvert,tror jeg.
De hører Rolling Stones og Gasolin,men også Nirvana og
Aqua,og måske også lidt dansk top.
Grænserne er slet ikke så skarpt optrukne som du gør dem til.
Folk idag får mere og mere musik at vælge imellem.
Der var en fyr her i gruppen,som fortalte dig om en 70-årig der kan lide
Industrial(en meget eksperimenterende musikstil).Et eksempel.
Verden er ikke sort/hvid men flerfarvet.
Jeg er bare lidt trist over at du ikke ser det som en fordel.

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 07-08-02 20:39

Jeg vil gerne spørge, om det virkelig kan passe den her type diskussion skal
komme en gang hver anden uge?

Jeg arbejder selv i den (meget forskelligt) omtalte musikbranche og synes
ærlig talt det er utroligt folk her i dette forum ikke kan forstå smag og
behag er forskelligt. Der er forskel på musik, folk og deres smag, bl.a.
derfor bliver alle øl drukket, alle friskoler fyldt og de fleste kvinder
gift!

Folk brokker sig meget over Heidi Hauge og Freddy Breck, min egen holdning
til stilen skal jeg lade være forsagt, men grunden til branchen i disse dage
slår så hårdt på netop den type musik er, at publikummet til netop
"Schlager", "Sofa-pop" og "lettere dansk top" er den gruppe folk der stadig
går ned i den lokale butik og bruger penge på CD'er.

Dette publikum har ikke en PC med internetadgang, KaZaA og brænder og i
modsætning til andre genrer kan der her tjenes penge!

Derfor vil den type musik også så længe det vare ligge øverst på
"salgslisten" for den (salgslisten) tæller jo ikke piratkopier, downloads og
de MP3'er der ligger på hele landets harddiske.

Lige præcis Heidi, Freddy, Richard, Kandis og Vinkingarna er dem der sørger
for vi i øjeblikket til dels stadig har en pladebranche i Danmark!

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

www.henrikfuglesang.dk

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-08-02 21:00

In article <3d51773f$0$78157$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
usenet@henrikfuglesang.dkx says...

> [...]
>
> Dette publikum har ikke en PC med internetadgang, KaZaA og brænder og i
> modsætning til andre genrer kan der her tjenes penge!

Ja grådig har pladeindustrien altid været !

> Lige præcis Heidi, Freddy, Richard, Kandis og Vinkingarna er dem der sørger
> for vi i øjeblikket til dels stadig har en pladebranche i Danmark!

Så er det vist heller ikke være !

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-08-02 21:38

Henrik Fuglesang wrote:
> [...]
>
> Jeg arbejder selv i den (meget forskelligt) omtalte musikbranche og
> synes ærlig talt det er utroligt folk her i dette forum ikke kan

Det har du sådan set ret i. Det er ikke særligt konstruktivt - fra nogen af
siderne. Folk, som ikke hører dansktop sviner dansktop til, og Åge sviner
alt andet musik til. Men det er jo trods alt et debatforum, så der skal også
være plads til uenighed. Hvis den så bare var lidt mere konstruktiv og tog
lidt mere højde for, at smag og behag er forskellig, ville det hjælpe en
del.

> Dette publikum har ikke en PC med internetadgang, KaZaA og brænder og
> i modsætning til andre genrer kan der her tjenes penge!

Her er jeg ret sikker på, at du tager fejl. De ældre er godt på vej på
nettet, særligt når de går på efterløn eller pension. De har måske ikke helt
så meget styr på piratkopiering som de unge, men prøv engang at kigge i
news:dk.binaer.musik hvor du kan se, at det faktisk er Heidi Hauge, der er
den mest postede musiker, mens også fætter Breck, Peter Belli, Brdr. Olsen
og Bjarne Lisby er blevet postet for nyligt.

Fra : Troels

Dato : 07-08-02 21:41

> [...]
> den mest postede musiker, mens også fætter Breck, Peter Belli, Brdr. Olsen
> og Bjarne Lisby er blevet postet for nyligt.

Men det er jo også de unge som er helt vilde med dem (sige Åge).....

/Troels

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 16:42

"Henrik Fuglesang" <usenet@henrikfuglesang.dkx> skrev i en meddelelse

> [...]
sørger
> for vi i øjeblikket til dels stadig har en pladebranche i Danmark!

Hej Henrik

Ja er det ikke sjovt.....Det er jo ikke længe siden at branchen kaldte det
for " PISSEDÅRLIG MUSIKSMAG "

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-08-02 14:13

Gorak <tul@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d5160cd$0$88369$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Var det ikke Lasse Rimmer, der fortalte dig at den form for logik
> er en syllogi.
________

Jo det var det da vist godt nok, men hvad har det med sagen at gøre. Tror du
også på julemanden?

FREDDY BRECH STORMER DIREKTE IND PÅ SALGSLISTENS 12. PLADS
Så skete det igen igen igen igen igen igen. Nu er det slagermusikeren
Freddy Brech der stormer direkte ind på salgslistens 12. plads, så støvet
står bagud i kaskader. Der er muligt at det bliver ham som stormer
førstepladsen snart, i stedet for Heidi Hauge. Hun kan kun lide 4-taller.
Efter 4 uger har hun stadig en 4. plads og hendes højeste placering har
været en 4. plads og i sidste uge var hun på en 4. plads. Det kan
selvfølgelig også blive Brødrene Olsen gør arbejdet.
Men ok. Salgslisten bliver i hvertfald angrebet både fra både Danmark,
Norge og Tyskland. Danmark er ved at overgive sig til slagermusikken.
Dansktoppens lyttertal er også steget kollosalt de sidste måneder. Folk er
helt vilde og i extase over den glade slagermusik.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-08-02 02:04

Åge Halldorsson wrote:

-Snip

Folk er helt vilde og i extase over den glade
> slagermusik.

Jeg kender ikke andre end dig der har det sådan. Men jeg kommer
selvfølgelig heller ikke så meget ud.....

-Sune

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 16:45

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kender ikke andre end dig der har det sådan. Men jeg kommer
> selvfølgelig heller ikke så meget ud.....

Nej og du ser heller ikke TV Nord, for så meget fylder Åge ikke

Hilsen Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-08-02 17:55

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d56868c$0$53054$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej og du ser heller ikke TV Nord, for så meget fylder Åge ikke
>
> Hilsen Benny
______________________

Jov jov Benny. Sune har ret. Det er mig der som den eneste dagligt køber
flere tusinde af Freddy Brechs cd-er. Det gør jeg endda på trods af at jeg
ikke tilhører målgruppen som har penge. For at købe pladerne har jeg måttet
tage lån i mit hus. Jeg har også kun et glas i mine briller og en viser på
mit ur. Og så lever jeg af vand, vandgrød, vandbakkelser og VAN-illiekranse.
Sån er det bare. Hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 18:39

Hej igen Åge

Ja det ender sgu med at du kan få en VAND-re pokal

Hilsen Benny

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-08-02 00:45

"Janus Høi" <hoi***@jagi.com> skrev i en meddelelse news:3d50bfea$0$87326

> Åge Halldorsson synes jo nok det er vidunderligt musik med højt
> kvalitetsniveau.

Og bare du kunne spare os andre for den slags nedladende og ligegyldige
kommentare om andres smag og meninger..

Hvad skal vi bruge det til?

Claus

Fra : Janus Høi

Dato : 10-08-02 07:50

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
..

> Og bare du kunne spare os andre for den slags nedladende og ligegyldige
> kommentare om andres smag og meninger..
>
> Hvad skal vi bruge det til?

Du kan jo bruge det til at blive retfærdig forarget.
Mon ikke det er det du søger efter at kunne blive?

Åge forstod bedre end du, at der ikke var ondt gemt i det.

--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-08-02 14:52

"Janus Høi" <hoi***@jagi.com> wrote:

>Åge Halldorsson synes jo nok det er vidunderligt musik med højt
>kvalitetsniveau.

Hvis du har et problem med Åge så lad være med at læse hans indlæg,
men gør os andre den tjeneste at lade være med at opfordre til
flammekrige. Det kommer der ikke noget godt ud af.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Janus Høi

Dato : 10-08-02 23:16

news:3d54b7b4$0$43966$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk kan også passe på dig.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 16:48

Som Kjeld Thorbjørn og Slåbrock band engang sagde

Og Dallas kaster a mig over som en gal
Men a siger'et int te'noen a'er sguda normal

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-08-02 17:46

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d56875c$0$53012$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Som Kjeld Thorbjørn og Slåbrock band engang sagde
_________

Keld Thorbjørn er sjov fætter. Jeg glemmer aldrig hans udsendelse en lørdag
kl. 13-14 hvor han havde interwiew med med Richard Ragnvald på en
parkeringsplads. Der brød hele tiden en forvildet husmor ind i programmet.
Hun ville også snakke med Richard og komme med gode forslag til programmet.
Keld Thorbjørn han forstår lige den der underfundige humor. haha. Ja Tv
Nord og Nordjyllands Radio kan bare det der med slagermusik og humor.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 18:37

> [...]
> Keld Thorbjørn han forstår lige den der underfundige humor. haha. Ja Tv
> Nord og Nordjyllands Radio kan bare det der med slagermusik og humor.

Hej Igen Åge

Ja han er nu en fin fyr...
Du skulle vel ikke have hans indlæg om BSE som MP3

Hilsen Benny

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 11-08-02 19:33

Åge skrev:

>Keld Thorbjørn er sjov fætter. Jeg glemmer aldrig hans udsendelse en lørdag
kl. 13-14 hvor han havde interwiew med med Richard Ragnvald på en
parkeringsplads. Der brød hele tiden en forvildet husmor ind i programmet.<

Var det en program-serie på DR, der handlede om livet på de danske
motorvejs-rastepladser? I så fald hørte jeg det et par gange, og det var
faktisk meget sjovt.

Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-08-02 20:35

Lars Rosenmeier <fornavn.efternavn@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aj6akg$sfv$1@news.cybercity.dk...

> Var det en program-serie på DR, der handlede om livet på de danske
> motorvejs-rastepladser? I så fald hørte jeg det et par gange, og det var
> faktisk meget sjovt.
>
> Lars
_____________

SV: Ja, den kom hver lørdag kl. 13-14 på P4 i sommeren 2001.
Men Kjeld Torbjørn er på P4 Nordjyllands Radio. Der kan du høre ham. Han
rolige jydske humor kan han ikke lade være med. Han plejer vist at have et
program søndag kl. 9-10 på P4 Nordjylland. Men det ser ud til at Birthe
Skantorph har programmet nu??? - Det er hende med countryprogrammet fredag
kl. 17.30.
Mystisk?

Hilsen Åge

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 11-08-02 21:24

> SV: Ja, den kom hver lørdag kl. 13-14 på P4 i sommeren 2001.
> Men Kjeld Torbjørn er på P4 Nordjyllands Radio. Der kan du høre ham.

Det kan jeg desværre ikke, da jeg bor i Københavnsområdet.

Lars