Mad pr. person
Fra : netper

Dato : 07-08-02 08:30

Er der nogen der har nogle retningslinier for hvordan man regner ud hvor
mange personer en opskrift er til.

kan man regne det ud pr vægt og hvis ja er der så ikke forskel på
hverdagsret og festret ??

Når man køber en færdigret i supermarkedet så står der et antal personer
på, men personligt så syntes jeg at det er alt for lidt pr person

hvis der er nogen der ved hvordan vil jeg blive glad

Mvh

Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina

Dato : 07-08-02 09:35

"netper" <netper.news@kandu.dk> skrev i
> [...]
> på, men personligt så syntes jeg at det er alt for lidt pr person
>
> hvis der er nogen der ved hvordan vil jeg blive glad

Kig på

http://www.fi.dk/mad/talogtider/indkoeb/

Der står, alt hvad du vil vide, når man beregner mad, både til hverdag og
til fest.

Tina