hvorfor ikke lave en gruppe der hedder
Fra : Melander

Dato : 07-08-02 08:30

Hej alle

Jeg kan se at der er ved at starte en debat omkring opskrifter,
selvfølgelig hører de til under madlavning, men ikke under tips. kunne
man ikke fra kandu´s side, lave en overgruppe der bare hedder MAD, og så
nogle undergrupper f.eks. Opskrifter, slankemad osv...

bare en idé, eller hvad synes i andre herinde???

mvh. Melander

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Westh

Dato : 07-08-02 09:22

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle undergrupper f.eks. Opskrifter, slankemad osv...
>
> bare en idé, eller hvad synes i andre herinde???

Jeg kan ikke rigtig se behovet for flere nyhedsgrupper om mad.
dk.kultur.mad+drikke er netop så varieret og mængden af posts netop så stor,
at det er en af de få nyhedsgrupper jeg med glæde besøger dagligt.

MVH

Peter