Jeg søger en BESTEMT slankekur-hotdog kure~
Fra : heidigraversen

Dato : 07-08-02 08:28

Jeg var engang på en slankekur, hvor man skulle følge en kur i 4 dage
til punkt og prikke. Herefter spise "normalt" i 3 dage og 4 dage til
punkt og prikke igen.... osv. Jeg har altid selv kaldt den hotdog-kuren
fordi man en af dagene må indtage 2 hotdogs til aftensmad. Ellers består
kuren af eksempelvis sort kaffe, saltkiks, bananer, rødbeder, bønner,
tun, hytteost, vanille is (meget mærkeligt ja), peanutbutter, toastbrød
osv. Jeg vil virkelig gerne om ´nogen kan hjælpe mig med at fremfinde
denne kur, da den er go´hvis man vil smide nogle få overflødige kilo.
På forhånd tak

Heidi Graversen

http://www.kandu.dk/

Fra : Pizzaman

Dato : 07-08-02 09:31

Undskyld Heidi...men

LOL

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-08-02 11:19

heidigraversen <heidigraversen.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XS349.5703$G3.786663@news010.worldonline.dk...
> [...]
> osv. Jeg vil virkelig gerne om ´nogen kan hjælpe mig med at fremfinde
> denne kur, da den er go´hvis man vil smide nogle få overflødige kilo.

Hov.. den kur har jeg også været på! - kan huske det var for vildt... at jeg
måtte spise is når jeg var på skarp diæt - har åbenbart dog blokeret for det
med hotdog'sne - men den virkeede.. det kan jeg dog godt huske!

Anyhow.. prøver at ringe hjem for at høre om min mor stadig har kuren!

Katja

som mindes hvor vammetl det var at spise franskbrød med et godt lag
peanutbutter