siamoto
Fra : siamoto

Dato : 07-08-02 08:25

er der ikke nogen der har en siamoto birdie . som kan køre.
hvor kan man så tun sæt til den. og hvad kan man gøre ved den uden at
det er synligt.

ringen er taget.
begrænsningen i tændingen er taget.

hvad mere kan jeg gøre???

http://www.kandu.dk/

Fra : valic

Dato : 19-05-03 22:28

de dele jeg bruger til min er fra Jogen stemple cylender også videre
(krumtapen ved jeg ik hvor skal komme fra leder selv efter en )
smader et 47.6 sæt pågrund af krumtapen den kan ik holde til 120km/t men
en standart krymtap:)
men hvis du vil havde den tunet så det ik kan ses brug en basic
udstøning og gøre opningen til luftfider lidt støre 47.6 eller 48 er op
til dig med hvis du vil havde den max power :) så er der 48 med knæk
udstøning 160km/t det hvad jeg har at sige hvis du har spørgsmål så
skrive til min emain Valic84@ofir.dk
eller hvis du ved hvor jeg kan for en racing krumtap fra some passer til
den ville jeg blive meget glad:)

http://www.kandu.dk/

Fra : kion

Dato : 20-05-03 06:12

> 160km/t

på en jog?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-05-03 19:04

> på en jog?

Tror manden også på små grå nisser?
-og skulle det endelig kunne lade sig gøre, så var det ikke med mig som
frivillig testpilot på en scooter med så små hjul som en Jog....

-er det i øvrigt kun mig der ikke kan se de indlæg valic svarer på?? (well,
han er kandu-bruger, det undskylder self. lidt....)

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Anders Jensen

Dato : 20-05-03 07:36

Er det mig der ikke fatter en skid, eller er den Danske grammatik ved at
være en mangelvare herinde.??

Anders

Fra : H-J M

Dato : 20-05-03 11:08

"Anders Jensen" <lillejensenhund@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mig der ikke fatter en skid, eller er den Danske grammatik ved at
> være en mangelvare herinde.??

Kandu.dk *tsk* *tsk* behøver jeg at sige mere?
160 på en jog? Med en racerkrumtap, knæk og 48mm no-name cylle..
ALDRIG!

Fra : kion

Dato : 20-05-03 13:47

serfølig ik du en jog.. hvis man køre 160km/t på en jog så tag det ikk 5
sek. så kryller stellet bare som det stykke sølvpapir.. og byg lig en jog
der køre 160.. ses i himlen..