Mistanker mod slankemidlet Letigen
Fra : JSC

Dato : 07-08-02 03:25

Flg. er fra www.vejleonline.dk

Ni alvorlige tilfælde af sygdom hos brugere af det populære slankemiddel
Letigen sår nye mistanker om bivirkninger ved slankeproduktet.

Lægemiddelstyrelsen er netop nu i gang med at undersøge, om der er grundlag
for at trække produktet tilbage - foreløbigt er der intet, der tyder på, at
det vil ske.

Men med yderligere ni tilfælde af mistanker mod slankeproduktet, omtalt i
forbrugermagasinet Tænk+Test, kræver Forbrugerrådet handling nu og vil have
Letigen suspenderet, indtil det er undersøgt til bunds. Det alvorligste
tilfælde i Tænk+Test omtale involverede en tilsyneladende sund og rask
kvinde på 18 år, der blev fundet død i sin seng.

Overlæge i Lægemiddelstyrelsen Doris Stenver stiller sig tvivlende overfor,
om det virkelig er Letigen, der har forårsaget de bivirkninger, der er
blevet rejst mistanker om henover sommeren. Men styrelsen undersøger sagen.

/ritzau/

VejleOnline d. 06.08.02

- Nogen i gruppen, der har været udsat for lign...?? ;-/
/JSC
www.jsc.dk

begin 666 t.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 07-08-02 21:06

"JSC" <nyhedsgruppe@jsc.dk> wrote:
*snip en masse om Letigen*

Næææh, jeg er netop ved at trappe min Letigen dosis ned efter at have tabt
25 kilo siden 1. Marts.
Jeg har ikke oplevet nogle bivirkninger, jeg har fulgt lægens anvisninger
110%, været til kontrolvejning hver 3.-4. uge - og har lagt min kost om
samtidig med at jeg har dyrket mere motion.

Jeg må sige, jeg er da lidt ked af hvis det at nogle få mennesker har
misbrugt eller ikke kunnet tåle Letigen, skal "ødelægge" det for os der
bruger det korrekt. Ja tænk bare på hvor mange andre lægemidler der så ville
blive trukket tilbage fordi desperate teenagetøser æder dem! :(

Med venlig hilsen

- Sidsel
(Som btw er ny her :)

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-08-02 21:13

Sidsel L. Espersen <stalia@macfat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d517db9$0$89549$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> 110%, været til kontrolvejning hver 3.-4. uge - og har lagt min kost om
> samtidig med at jeg har dyrket mere motion.

Tillykke :)

> [...]
ville
> blive trukket tilbage fordi desperate teenagetøser æder dem! :(

Hmm.... nu starter du med at så flot sige.. ikke kunne tåle! - men forsætter
videre.. omkring folk der bruger det korrekt!

JEg kan altså godt finde ud af at læse en brugsanvisning.. og tilmed følge
den! - og alligevel opstår der bivirkninger hos mig! - i brugsanvisningen er
der også omtalt bivirkninger [og man går ud fra.. når det står der.. er det
også fordi de opstår - selvom folk bruger dem korrekt!]

Ergo.. er der ikke tale om, de bliver fjernet fordi nogle desperate
teenagertøser æder dem - men fordi de vitterligt er farlige!

Men nu må vi så se om de bliver fjernet! - med mit kendskab til letigen -
synes jeg klart de skal fjernes! - fordi de er farlige! - samtidig er det
ærgeligt for overvægtige folk, fordi letigen som sagt hjælper mange.... -
men er det de enkelte dødfald værd ?

> Med venlig hilsen
>
> - Sidsel
> (Som btw er ny her :)

Katja
Som ønsker dig velkommen :)

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 07-08-02 21:27

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote:
*snip*

> [...]
det
> også fordi de opstår - selvom folk bruger dem korrekt!]

Der er også folk der ikke kan tåle Panodiler, og antibiotika af forskellig
slags...
der vil jo altid være folk som ikke kan tåle ting...

Grunden til jeg siger det om de små desperate teenagetøser, er fordi at
nogen jo altså bruger pillerne selvom de har en normal krop, nogle starter
ud med fuld dosis istedet for langsomt at vænne kroppen til de store mængder
koffein og ephedrin for liiiige at tabe sig vildt hurtigt. Og så er der dem
der ikke ligger deres kost og deres vaner om, og derfor tager på igen så
snart de stopper med pillerne... Letigen har fordele og ulemper som alle
andre ting, men man forbyder jo heller ikke Panodiler selvom nogle mennesker
får skræmmende anfald og nærmest dør af dem?

Jeg synes altid folk har så travlt med at rakke ned på Letigen, men hvor
mange gennemfører ligesom jeg et så stort vægttab uden problemer, men som
man ikke hører om fordi i samme øjeblik man siger Letigen, så får man den
ene moralprædiken efter den anden? ;)

Hvad jeg prøver at sige, er vist at lægerne burde være mere opmærksomme på
hvem de giver pillerne til, fx. er mit blodtryk også blevet målt hver gang
jeg er blevet vejet.

Med venlig hilsen

- Sidsel

Fra : Nicolai

Dato : 08-08-02 15:47

"Sidsel L. Espersen" <stalia@macfat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad jeg prøver at sige, er vist at lægerne burde være mere opmærksomme på
> hvem de giver pillerne til, fx. er mit blodtryk også blevet målt hver gang
> jeg er blevet vejet.

Du har fat i det helt rigtige. Jeg har hørt om "normal" vægtige, som har
fået slankepiller af deres læge, fordi de vejede et par kilo over
idealvægten, som er ganske normalt. Hvis personen bare påstår at
"overvægten" har givet dem psykiske problemer, så udskriver nogle læger
letigen, til nogen som ikke burde have det. Jeg har masser af eksempler på
det. Og i virkeligheden, så tror jeg ikke en gang, at de psykiske problemer
altid bare er opspind. Overdreven forsøg på at holde sig nær/på normerne og
idealerne, har det med at smadre folk psykisk. Desværre. Så lægerne skulle
være meget mere vaks på, hvem de udskriver Letigen til.

Udover det, så synes jeg klart at man skal følge op på, hvis præparater kan
være farlige. Et dødsfald er ét for meget og man kan ikke automatisk give
misbrug eller "ikke at kunne tåle" skylden.

> Med venlig hilsen
>
> - Sidsel

Jeg har selv brugt Letigen, og til trods for min størrelse og indtag, kunne
jeg godt mærke bivirkninger. De var ikke slemme, og var som regel kun
mærkbare i starten. Coffein og Ephedrin, er stoffer som går ind og
påvirker/leger med nerver og hjerne, og det kan man vel aldrig påstå er helt
uskadeligt.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Peter Gravesen

Dato : 14-08-02 12:36

Snip en masse argumenter for/mod letigen ...

Jeg går ikke ind for en fjernelse af produktet, - men derimod en skærpelse
af reglerne/krav omkring udskrivningen af recepter.
Desuden har jeg et godt og effektivt alternativ til letigen (læs længere
nede)

Pulsen hæves kraftig ved brug af letigen (det gør den i mindre omfang også
af cola og kaffe) ..... Måske skulle lægen undersøge nærmere omkring om
hjerte og patientens fysik i almindelighed inden udskrivningen.
Hyppigere kontrolvejninger og inteview om bivirkninger kunne også være en
medvirkende faktor til mindre antal dårlige oplevelse - og ikke mindst et
større antal læger som skrev et mindre antal recepter ud på "skidtet" ...

Mine personlige erfaringer med produktet er gode (indtil jeg stoppede). Har
tabt mig meget med produktet, undlod at drikke cola/kaffe i perioden, og
undgik dermed hjertebanken og søvnløse nætter som den hyppigst forekommende
bivirkning er ...
TIL GENGÆLD, - medførte det ikke en varig modstandskraft mod at indtage
diverse fristende unødvendige søde sager ind i mellem ..

Vægten røg derfor ret hurtigt på igen efter at have prøvet letigen. Lad det
være MIN advarsel mod letigen. Pillerne gør det IKKE alene, - og langsom
nedtrapning ud af pillerne gør det HELLER ikke alene .....
Såfremt man ikke gør noget ved siden af, RYGER VÆGTEN TILBAGE OP PÅ SAMME
NIVEAU...

Men hvad VIRKER så ???? ......
Jeg har tabt mig igen uden letigen. Motion er nøgleordet ! Og det kan de
fleste mennesker dyrke uden at det bliver for hårdt .....
Det gælder om at finde noget man er glad for ( gerne hvor det er benene der
bruges som jo har de største muskelgrupper) ,
samt at anvende et pulsur under træning.
Ved at læse lidt på diverse motionssider på nettet, har jeg fundet ud at at
kroppen fedtforbrænder bedst når man belaster kroppen således at pulsen når
71-78% af den maksimale puls man kan opnå. (maks pulsen er forholdsvis
statisk)
Jeg synes personligt at cykling er det fedeste, - ikke så hårdt som løb - og
man kommer ud og se naturen fra en anden side end bilen ...
Efter at have varmet godt og grundigt op(første gang skal man nok varme op i
mindst en halv time og få pulsen godt op og ned et par gange inden man gør
følgende) , - kørte jeg op af en stejl bakke med alt hva' remmer & tøj kunne
holde, - og lungerne praktisk talt skreg på luft.... Det blev jeg ved med
indtil pulsen ikke steg yderligere.... Min puls nåede op på 202. (det har
den ikke været oppe på mange gange siden) ....
Jeg beregnde derfor min fedtforbrændingszone til at være (71-78% af 202)
143-157
Efterfølgende har jeg så cyklet en del efter den metode at jeg varmer
langsomt op i 15-20 minutter hvor pulsen langsomt kommer op, - også til
sidst i opvarmningen et stykke over "zonen" ....... Derefter cykler jeg
derudaf, og sørger for at holde pulsmåleren indenfor nævnte interval.....
Hastigheden man kører med, om det går op eller ned, - det er altsammen
irrellevant, bare man holder sig indenfor zonen i videst mulig omfang. Om
det er i naturen eller til spinning i et mótionscenter er også "et fedt"
Man bør køre mindst i en time inden det hjælper..... Jeg kører oftest 1½-2
timer på træningsdage

Der går 2-4 uger inden man begynder at tabe sig (man opbygger meget
muskelmasse i benene i starten) Når man først er begyndt at tabe sig bliver
det ved med at gå nedaf.
Jeg træner 2 dage i træk med 3 dag som hviledag. Nogle gange holder jeg 2-4
hviledage i træk. Efter vægtabet begyndte at kunne ses på vægten røg der 1½
kg. af pr. uge. Fra starten havde jeg ca. 20Kg. ned til min acceptable
vægt, - og vel nok 30kg. derned hvis vi taler om "idealvægt" ...

Kosten.... Den havde jeg som udgangspunkt ikke lagt om, - men i takt med at
jeg bruger timer i sadlen, - begyndte jeg automatisk at spise lidt
sundere, - og spare lidt på slik & kager, - ikke at jeg overhovedet har
forbudt mig det, - men som det mest naturlige i verden er jeg begyndt at
"slikke" mindre !

Dette er ikke en kur, - men blot min måde hvor på jeg fik større selvværd og
meget mere energi - og i sær både kortere og bedre nattesøvn ...

Håber det (lange indlæg) kan bruges til noget !

\Graves

Fra : Nicolai

Dato : 14-08-02 15:31

"Peter Gravesen" <graves_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg går ikke ind for en fjernelse af produktet, - men derimod en skærpelse
> af reglerne/krav omkring udskrivningen af recepter.

Det følte jeg også, var det jeg skrev.

> Men hvad VIRKER så ???? ......
> Jeg har tabt mig igen uden letigen. Motion er nøgleordet !

Velkommen i klubben. Jeg har "medlem", on/off højt niveau, i 12 år.

> Og det kan de
> fleste mennesker dyrke uden at det bliver for hårdt .....

Ja, men det afhænger jo også af hvad man mener med motion. Voldsomt
overvægtige, skal nok starte med at gå, men det er efter min målestok ikke
motion.

> samt at anvende et pulsur under træning.

Jeg bruger selv pulsur, både fordi den "måler" kalorieforbrændning, tid og
lign., når jeg motionerer. Jeg bruger ikke pulsur, når jeg styrketræner.

> [...]
når
> 71-78% af den maksimale puls man kan opnå. (maks pulsen er forholdsvis

Ok, så har du tydeligvis ikke læst denne side, som er dybt uenig med dig og
det som du har læst.

http://www.claus-styk.dk/main.htm

> Jeg synes personligt at cykling er det fedeste, - ikke så hårdt som løb -
og
> man kommer ud og se naturen fra en anden side end bilen ...

Jeg er også helt vild med at cykle, og har været cykelbud. Desværre så
bliver min cykel ikke luftet tit nok, desværre. Den har ellers kostet 30.000
,-. Men jeg er enig, det er skønt at cykle, men kommer også længere på
cykel, fremfor at løbe. Og jeg føler, at man bedre kan nyde naturen imens.

> kørte jeg op af en stejl bakke med alt hva' remmer & tøj kunne
> holde, - og lungerne praktisk talt skreg på luft.... Det blev jeg ved med
> indtil pulsen ikke steg yderligere.... Min puls nåede op på 202. (det har

Det har jeg også prøvet en gang, desværre så kan jeg ikke huske hvad min
maks. puls var. Så jeg skal nok på den igen. Men av, det var sgu hårdt.

> den ikke været oppe på mange gange siden) ....
> Jeg beregnde derfor min fedtforbrændingszone til at være (71-78% af 202)
> 143-157

Efter at have læst ovennævnte side, så slapper jeg af med den zone der. Jeg
træner efter at forbedre resultater, hvad enten det er en forbedret distance
eller forbedret tid for distance.

> [...]
> det er i naturen eller til spinning i et mótionscenter er også "et fedt"

Jeg tror, mht pulstræning, at det hjælper mere til at holde et "behageligt"
træningspass, end at energiforbrænde mest effektivt. Uanset din intensitet,
så forbrænder man lige godt, hvad enten det er under træning eller
efterforbrændning. Jævnfør ovennævnte side. _Men_ - at motionen er
behagelig, er også yderst vigtig.

> Man bør køre mindst i en time inden det hjælper..... Jeg kører oftest 1½-2
> timer på træningsdage

Mindst en time, inden det hjælper? Hjælper på hvad? Hvis jeg cykler 20 min,
er det vel bedre end ingenting og derfor har det også hjulpet, både på
forbrændning og kondition, fremfor ingenting.

> Der går 2-4 uger inden man begynder at tabe sig (man opbygger meget
> muskelmasse i benene i starten) Når man først er begyndt at tabe sig
bliver
> det ved med at gå nedaf.

Det stopper vel forhåbentlig på et tidspunkt, så man ikke forsvinder?

> Jeg træner 2 dage i træk med 3 dag som hviledag. Nogle gange holder jeg
2-4
> hviledage i træk.

Jeg har faktisk fundet ud af i min egen træning, at hvis man ind imellem
holder de der 2-4 hviledage, at det faktisk ikke ødelægger noget. Snarere
tværtimod, fordi man "hungrer" efter at komme i gang igen, - man får lige
psyken med. Jeg ved ikke, om du har det på samme måde.

> Efter vægtabet begyndte at kunne ses på vægten røg der 1½
> kg. af pr. uge. Fra starten havde jeg ca. 20Kg. ned til min acceptable
> vægt, - og vel nok 30kg. derned hvis vi taler om "idealvægt" ...

Uha, idealvægten når jeg aldrig. 12 års styrketræning, har sat sine spor,
samtidig med at jeg har kraftige knogler.

> [...]
> sundere, - og spare lidt på slik & kager, - ikke at jeg overhovedet har
> forbudt mig det, - men som det mest naturlige i verden er jeg begyndt at

Ja, jeg har det på samme måde. Jo bedre træningen kører, jo bedre er jeg til
at holde den sunde stil. Også fordi, at man ved hvor mange timer i sadlen
det kræver, at forbrænde bare et lille stykke chokolade.

> Dette er ikke en kur, - men blot min måde hvor på jeg fik større selvværd
og
> meget mere energi - og i sær både kortere og bedre nattesøvn ...

Sammen med en sund kost, er det også den bedste måde.

> Håber det (lange indlæg) kan bruges til noget !

Jeg tror faktisk, at flere havde set dit gode indlæg, hvis du havde postet
det som et nyt indlæg. Og så et kort svar til det med Letigen. Men det skal
jeg jo ikke blande mig i.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 14-08-02 18:12

"Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> wrote in message

> [...]
Jeg
> træner efter at forbedre resultater, hvad enten det er en forbedret

Det kan også anbefales at kigge på www.motion-online.dk for en diskussion af
"fedtforbrændingszonen".

Naturligvis er det vigtigste, at man i det hele taget kommer afsted og får
motioneret noget, men efterhånden når man et niveau, hvor man begynder at
blive grebet af præstationen i stedet for kun at kigge på vægten - og så
skal der andre boller på suppen

- Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Peter Gravesen

Dato : 15-08-02 12:58

> Ok, så har du tydeligvis ikke læst denne side, som er dybt uenig med dig
og
> det som du har læst.
>
> http://www.claus-styk.dk/main.htm

Ved at kigge på de forskellige sider som jeg fandt på nettet, fandt jeg
nævnte værdier som et værdigt gennemsnit af diverse forfatteres
meninger....... Tving mig nu ikke til at linke, -jeg har studeret emnet
gennem en rum tid på mange forskellige fora
Min mening om Claus Styker er dybt OT i dette fora, - så den holder jeg for
mig selv *SS*

> [...]
> så forbrænder man lige godt, hvad enten det er under træning eller
> efterforbrændning. Jævnfør ovennævnte side. _Men_ - at motionen er

Med kørsel i min zone som nævnt,- har jeg det ganske godt. Til at starte med
kunne jeg holde zonen i under en time, - men nu kan jeg køre i over 4
timer, - så begynder benene at blive trætte. 4 timer hører dog til
sjældenhederne...
Hvilepulsen er også faldet temmelig meget....

> Mindst en time, inden det hjælper? Hjælper på hvad?

Fedtforbrændingen ...

Hvis jeg cykler 20 min,
> er det vel bedre end ingenting og derfor har det også hjulpet, både på
> forbrændning og kondition, fremfor ingenting

Yep,- men hvad ryger først kulhydrater, - eller dine fedtdepoter ... ?
Nok et spørgsmål der kan bringe religionen frem i de fleste og skabe en
voldsom debat.
Jeg kører efter "min" tommel-teori om at først skal KH forbrændes og
derefter skal der arbejdes på detpoterne.
Det animerer mig til at køre i længere tid....
Uanset hvad forbrænder man jo mere jo længere man træner....
Med min "metode" kom resultaterne jo pænt ind efter den første måned med
først et lidt hurtigt vægtab, derefter et mere stabilt vægtab...

> [...]
> tværtimod, fordi man "hungrer" efter at komme i gang igen, - man får lige
> psyken med. Jeg ved ikke, om du har det på samme måde.

Præcis på samme måde. Vejen "kalder" på mig *LOL* Og man bliver glad for at
træne...

> Jeg tror faktisk, at flere havde set dit gode indlæg, hvis du havde postet
> det som et nyt indlæg. Og så et kort svar til det med Letigen. Men det
skal
> jeg jo ikke blande mig i.

Det var faktisk bare et svar der tog "overhånd" *G*

mvh
Graves

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 15-08-02 22:21

"Peter Gravesen" <graves_dk@hotmail.com> wrote in message

> Min mening om Claus Styker er dybt OT i dette fora, - så den holder jeg
for
> mig selv *SS*

Næh, den er vel ikke off-topic netop i dette forum - den er derimod meget
relevant, da manden bedriver et højt profileret slankeprogram på
landsdækkende TV.

> [...]
> kunne jeg holde zonen i under en time, - men nu kan jeg køre i over 4
> timer, - så begynder benene at blive trætte. 4 timer hører dog til

Ja, det er her jeg mener at langt de fleste vil have stor glæde af at sætte
lidt mere intensitet på træningen - hvem gider køre fire timer i træk? og
hvem har almindeligvis tid til det? med højere intensitet, evt. som
intervaltræning, kunne man opnå den samme effekt på den halve tid.

> Hvilepulsen er også faldet temmelig meget....

Det er i hvert fald et tegn på, at man er kommet i god form.

> Yep,- men hvad ryger først kulhydrater, - eller dine fedtdepoter ... ?

Begge dele - men iøvrigt ikke voldsomt relevant...

> Jeg kører efter "min" tommel-teori om at først skal KH forbrændes og
> derefter skal der arbejdes på detpoterne.
> Det animerer mig til at køre i længere tid....

Hvis det motiverer dig, så er det fint, men det er bare ikke det der sker
> Uanset hvad forbrænder man jo mere jo længere man træner....

.... ikke hvis intensiteten herved bliver meget lav.

- Mikkel

Fra : Peter Gravesen

Dato : 16-08-02 08:29

> Uanset hvad forbrænder man jo mere jo længere man træner....
>
> ... ikke hvis intensiteten herved bliver meget lav.

Intensiteten forbliver konstant på ca. 75% maxPuls
- (ikke nødvendigvis i 4 timer, det har jeg også meget sjælden tid &
motivation til, - men gerne i mindst 1 -1½ time)
\graves

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 16-08-02 20:27

> Intensiteten forbliver konstant på ca. 75% maxPuls

Ja, det er fjong, men umiddelbart kan man ikke sige at man generelt
forbrænder mere ved at træne længere tid...

> - (ikke nødvendigvis i 4 timer, det har jeg også meget sjælden tid &
> motivation til, - men gerne i mindst 1 -1½ time)

Ville det så ikke være kanon, så'n rigtig at fyre den af i de 1 - 1 1/2 time
of derved få brændt endnu mere energi af, for du må da have overskud til
det, hvis du kan køre fire timer ved samme intensitet...

- Mikkel

Fra : Peter Gravesen

Dato : 19-08-02 10:05

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:0Zd79.4957>

Ville det så ikke være kanon, så'n rigtig at fyre den af i de 1 - 1 1/2 time
> of derved få brændt endnu mere energi af, for du må da have overskud til
> det, hvis du kan køre fire timer ved samme intensitet...

Hvis jeg kunne vælge, valgte jeg at træne i længere tid med lavere
intensitet, frem for at træne kort tid med lunger og hjerte hængende uden på
t-shirten .....

Ganske enkelt fordi dert er mere behageligt, og giver en psykisk effekt af
at have trænet et pas af længere varighed ...

Meniningen med indlægget, ikke at forglemme, var at give et behageligt
alternativ, motion, til Let-igen(som jeg iøvrigt kalder, "endnu federe-igen
bagefter" )...

Jeg tror på "min måde" vil kunne få flere (potentielle) Leti-igen kunder til
at motionere i længere tid, end 40 minutter med 95% maxpuls - fordi "min
måde" er lidt mere behagelig.

EOD

Greetings Graves

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 14-08-02 18:09

> [...]

2-4
> hviledage i træk. Efter vægtabet begyndte at kunne ses på vægten røg der

Hvordan er det så gået med cykelformen? er du blevet i bedre form? hvor
meget stærkere kører du nu end du gjorde i starten?

- Mikkel

Fra : Peter Gravesen

Dato : 15-08-02 13:08

> Hvordan er det så gået med cykelformen? er du blevet i bedre form? hvor
> meget stærkere kører du nu end du gjorde i starten?

Jeg har trænet af "flere gange" tidligere år, - men er på det seneste blevet
meget meget standhaftig. (efter som evnen til at tage på igen er stigende
her i 30'erne)

Min oplevelse er at jeg på den samme cykel (racercykel)typisk kunne køre
30KM med 22-23 i gennemsitsfart i starten. På samme distance i dag skal der
være en del modvind for at komme under 30Km/h i gennemsnit

Men det er mere distancerne der er blevet sjovere ...
Har en del gange på det seneste kørt over 100KM ..
Altså bliver det pludselig en hobby ... og ikke kun træning med vægtab for
øje ....

\graves

..

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 15-08-02 22:22

> Altså bliver det pludselig en hobby ... og ikke kun træning med vægtab for
> øje ....

Præcis min oplevelse også...

- Mikkel