DFM Persongalleri - prøv det før din nabo ~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-02 03:28

Hej alle,

Jeg kunne ikke modstå fristelsen (nøøøøørd!) og har siden mit indlæg i en
lignende tråd her til aften knaldet et DFM Persongalleri sammen, hvor I selv
kan hoppe ind og skrive jer på listen samt uploade et par billeder af jer
selv og "dyret". Allerede nu genererer systemet et password til jer, som I
bør huske hvis I vil ændre i informationerne I taster ind (login og
rettefunktionen kommer på i morgen).

Der mangler også en avanceret søgemulighed, men grundplatformen er på
plads - dog ikke mere end at forslag og idéer er meget velkomne!

Planen og idéen er, at dette evt. skal kunne bruges som grundlag for at
kunne udvide DMCN-listen når jeg på et tidspunkt får en tilbagemelding om
hvorvidt de har lyst til at bruge mig og min kunnen i forbindelse med
videreudvikling af sitet. Forhåbentlig kan dette lille tiltag være med til
at sparke gang i kludene...

Adressen er: http://dfm.divvy.dk/

Den er lige oprettet her til aften og da der i værste fald kan gå op til 24
timer, så bedes I have tålmodighed hvis I ikke lige kan få kontakt til
sitet.

Håber I synes det ser godt ud.

--
Hilsner,
Tony

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 07-08-02 06:06

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
24
> timer, så bedes I have tålmodighed hvis I ikke lige kan få kontakt til

SÅDAN! det var lige det vi manglede, og det fungerer fint.

Venlig hilsen Rune (bandit600)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Brian

Dato : 07-08-02 07:35

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv

> 24

> SÅDAN! det var lige det vi manglede, og det fungerer fint.

Virker da fint :)
Brian

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-08-02 07:11

">
> Håber I synes det ser godt ud.

Kanon ide, har lagt ind

Thomas Jensen
XJ600s

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 07-08-02 07:23

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> Hej alle,
>
> Jeg kunne ikke modstå fristelsen (nøøøøørd!) og har siden mit indlæg i en

hehe, virker kanont.. Sådan skal det være.. Lad os få det ind under DMCN

CYYYL, Kenneth - nr. 13

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-02 07:33

Kanon

Billeder kommer senere

--
Mvh.
Henrik (nr. 14)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Denise

Dato : 07-08-02 10:04

> [...]
> hvorvidt de har lyst til at bruge mig og min kunnen i forbindelse med
> videreudvikling af sitet. Forhåbentlig kan dette lille tiltag være med til

Hej
Fedt initiativ.
Jeg ved da ikke, om din side er ydmyg som du skriver, det synes jeg absolut
ikke, og den dækker formålet, og det er jo altid det man starter ud med. Den
kan jo løbende ændres hvis nogle har ideer, så jeg synes det er kanon gået.
Herligt at få sat ansigter på nogle af de flinke fyre der skriver herinde.
Hilsen Denise
XJ600S, 02

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-02 15:36

"Herligt at få sat ansigter på nogle af de flinke fyre der skriver herinde"

Jep, vi er flinke

Men jeg kunne ikke finde dig på siden ??

--
Mvh.
Henrik

Fra : Denise

Dato : 07-08-02 15:52

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
herinde"

> Jep, vi er flinke
>
> Men jeg kunne ikke finde dig på siden ??

Hej Henrik.
Nej, men det varer nok ikke så længe, behøver vel ikke at være den første
pige
Hilsen Denise
XJ600S, 02

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-02 16:27

"behøver vel ikke at være den første pige"

Jeg ville da gerne have haft nr. 1

Men det er sjovt at få sat ansigter på. Glæder mig til der kommer flere.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-02 15:28

Jeg ville lige tilføje mit billede. Men kunne ikke finde noget sted at logge
ind ???

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-02 20:24

Jamen det kører jo helt perfekt nu. Har netop rettet mine data. Godt gået.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-02 20:50

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Jamen det kører jo helt perfekt nu. Har netop rettet mine data. Godt gået.

Kanon!

Fra : Gundersen

Dato : 07-08-02 17:11

Hejsa

Hvad med at lave så man kan se hvem der har billede af sig selv, og hvem
der har af mc'en? og beggedele?

Altså:

26 - Emil Gundersen - Gundersen - Suzi Bandit - X(Billede af sig selv) - X(Billede af Mc'en?)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-02 17:09

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> der har af mc'en? og beggedele?
>
> Altså:
>
> 26 - Emil Gundersen - Gundersen - Suzi Bandit - X(Billede af sig selv) -

Genialt - det laver jeg sq lige!

Tony

Fra : Niller

Dato : 07-08-02 17:48

> Genialt - det laver jeg sq lige!

FLOT !!!!!!

Der mangler bage en "Tilbageknap", da man skal opdatere siden for at gå
tilbage til oversigten.......(hmm .asp- eller XP-feature ?)

Skal lige finde et digitalkamera !!!

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-08-02 19:40

> Der mangler bage en "Tilbageknap", da man skal opdatere siden for at gå
> tilbage til oversigten.......

jeg bruger bare backspace, virker fint

mvh

Thomas Jensen (nr 11)
XJ600s

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 07-08-02 19:42

> [...]
24
> timer, så bedes I have tålmodighed hvis I ikke lige kan få kontakt til

Det ser rigtig godt ud ! Og jeg har meldt mig til
Måske en ide med et felt til et icq eller en MS messenger email. Bare en idé
som jeg også har foreslået til DMCN for en uges tid siden, har intet respons
fået dog :-/

Thumbs up for Tony !!

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 09-08-02 18:23

"RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> wrote:

>Måske en ide med et felt til et icq eller en MS messenger email.

Og gerne et felt til DMCN-nummer - det kan måske også hjælpe senere,
hvis de to sider skal fusioneres.

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-08-02 19:27

"Kåre Nejmann" <post@kan.dk> wrote in message

> Og gerne et felt til DMCN-nummer - det kan måske også hjælpe senere,
> hvis de to sider skal fusioneres.

Det har jeg faktisk lavet nu sammen med et par andre features

Hilsner,

Tony

Fra : Claus Rolsted

Dato : 11-08-02 23:02

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse

Hej Tony,
jeg har været inde på siden - rigtig godt lavet (!!) og fedt initiativ
forøvrigt (!!)

-men kan desværre ikke klikke mig ind på nogen af de tilmeldte udover dem,
der står på forsiden under "Nye på siden"......
Er det mig, som gør noget galt, eller er det mit Netscape 4.08, som bøvler?
Skal jeg have java og javascript slået til eller fra?

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-08-02 07:22

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message

> Hej Tony,

Hej Claus!

> jeg har været inde på siden - rigtig godt lavet (!!) og fedt initiativ
> forøvrigt (!!)

Tak du! Det er rart at høre

> -men kan desværre ikke klikke mig ind på nogen af de tilmeldte udover dem,
> der står på forsiden under "Nye på siden"......

Øv det lyder underligt.

> Er det mig, som gør noget galt, eller er det mit Netscape 4.08, som
bøvler?

Jeps! Netscape 4.08 er jo en oldtimer efterhånden. Kører du Unix, Linux,
Irix eller sådan noget? Du må opgradere til Gecko eller IE

> Skal jeg have java og javascript slået til eller fra?

Den skal være slået til - men det betyder nok ikke det helt store hvis du
kører med Netscape 4.08

Og tillykke med kortet i øvrigt! Nu begynder dit liv for alvor

Hilsner,

Tony

Fra : Claus Rolsted

Dato : 15-08-02 17:06

> Tak du! Det er rart at høre

Godt at nogen vovede pelsen og tog et initiativ uden at blive bekræftet og
dobbeltbekræftet 8 gange her i gruppen og af dmcn-redaktørerne. Der har jo
længe været tale i krogene og ønske om projektetet. Så kan dit projekt jo
altid indkorporeres i dmcn engang i fremtiden.
Keep up the good work.

> bøvler?
>
> Jeps! Netscape 4.08 er jo en oldtimer efterhånden. Kører du Unix, Linux,
> Irix eller sådan noget? Du må opgradere til Gecko eller IE

Ja Netscape 4.08 _er_ gammelt, men det virker. Det er et valg jeg har
foretaget, da min maskine kortslutter hver gang, jeg prøver at starte IE. Jeg
kørte så en kort overgang med Netscape 6.2 i stedet, men det skidt kører
simpelthen for langsomt for mig. Det kan jeg installere, når jeg engang
bliver gammel og kører BMW (for lige kort at bringe debatten on-mc-topic
igen) - pt. er det blot en stressfaktor, at det går så langsomt Desuden
kan min elendige Forstædernes WebBank kun køre med vers. 4.08 af Netscape.

> Den skal være slået til - men det betyder nok ikke det helt store hvis du
> kører med Netscape 4.08

Nå jeg må prøve igen en af dagene og se om det virker bedre denne gang,
ellers må jeg nøjes med at tjekke gruppens mugshots på arbejdet

> Og tillykke med kortet i øvrigt! Nu begynder dit liv for alvor

Tak mester!! Så sandt som det er sagt....
Jeg har fået lovning på at komme ud og prøve min kærestes fars Nimbus en af
dagene ....... Øj glæder mig som et lille barn Den maskine har altså bare
en _sprød_ motorlyd!!

--
mvh. Claus Rolsted - MOTORCYKLIST uden motorcykel
Pt. Vespa ET2 - MC-Køreprøven bestået tirsdag den 13. aug.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-02 20:50

Hej igen,

Det virker næsten som om at folk synes det er fedt

Jeg har nu opdateret persongalleriet - som lovet - så man nu kan foretage
rettelser i sine informationer. For at logge ind og lave rettelser trykker
du på "ret profil" i menuen og indtaster den e-mail adresse du registrerede
dig med. Hvis du har glemt passwordet som du blev tildelt, så taster du bare
e-mail adressen ind og trykker "log ind" hvorefter du får tilbudt at få
sendt passwordet til dig på e-mail

Der er ligeledes kommet et forslag med at udvide muligheden for at sætte op
til 3 billeder af MC'en ind, så det er næste plan.

Derudover var der et par ønsker om at kunne skrive ICQ nummer ind samt at
man på oversigtslisten under søgning kunne se om folk havde vedhæftet
billeder. Well... My wish is your command - og det er nu også implementeret.
Bare bliv ved med at sende gode forslag og feedback hvis der er noget der
ikke virker eller virker ulogisk!

Hygge,

Tony
Divvy '01
DFM Profil: http://dfm.divvy.dk/?mode=info&id=1

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-08-02 21:01

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

Det er bare godt gået, Tony!

> Der er ligeledes kommet et forslag med at udvide muligheden for at sætte
op
> til 3 billeder af MC'en ind, så det er næste plan.

Hvorfor kun 3? På den "gamle" liste på dmcn.dk kan man jo lægge an lang
liste over mc'er ind på mere formaliseret vis. En sådan liste med supplement
af et eller flere billeder pr. mc ville da være fint - så kan os med mere
end én også være der

> [...]
implementeret.
> Bare bliv ved med at sende gode forslag og feedback hvis der er noget der

Det kunne måske være meget sjovt med et par knapper på forsiden (dvs.
søgesiden), med hvilke man nemt kunne udvælge f.eks. folk med en bestemt
mc/mærke eller i et bestemt område (postnummer/landsdel) - evt. sådan lidt
grafisk, så man blot klikker på en landsdel eller på en mc (evt. logo).

Og med tiden kunne forskellige features aktivere alle disse data, så der
f.eks. kunne koordineres ture, kørelejlighed, fester mm. ad dén kanal?

--
Jørgen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-02 21:14

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> Det er bare godt gået, Tony!

Takker!!

> [...]
supplement
> af et eller flere billeder pr. mc ville da være fint - så kan os med mere

Tjah måske kan vi bare udvide listen til 5 billeder. Man kan jo i princippet
sætte HTML tags ind og derved sætte alle de billeder ind man har lyst til.
Man kunne også gøre antallet af billeder dynamisk. Men på den anden side er
det nok meget godt at have en eller anden form for begrænsning.

> [...]
> grafisk, så man blot klikker på en landsdel eller på en mc (evt. logo).

Jeps. Der skal laves en mere avanceret søgemulighed. Det vil jeg lige prøve
at gennemtænke så det bliver brugervenligt.

> Og med tiden kunne forskellige features aktivere alle disse data, så der
> f.eks. kunne koordineres ture, kørelejlighed, fester mm. ad dén kanal?

Jeps - det er nemlig slet ikke nogen dum idé!!

Hilsner,

Tony

Fra : Gundersen

Dato : 07-08-02 21:28

Hejsa

Det synes jeg også!

Ang. Det med ICQ. Så kunne du jo lige have blomster ikonet med et X ved hvis folk havde det.

Jeg synes at du skal skrive på forsiden, hvilken Mc folk har, istedet
for E-mail'en
Jeg synes at det er mere interessant hvis man kan se hvad folk køre på,
og så trykke på dem, og få deres kontakt muligheder. Forstod du den?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-08-02 22:37

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> Bare bliv ved med at sende gode forslag og feedback hvis der er noget der
> ikke virker eller virker ulogisk!

Jeg har nu slettet det billede af mig selv, hvor jeg var klædt ud som en BSA
Bantam. Idéen var, at jeg så ville lægge et billede ind af en BSA Bantam,
der var klædt ud som mig

Men det vil din side ikke!! Efter at "ret"-tasten er trykket, sker der
ingenting i nogen tid, og så pludseligt: Stadig ingenting

Hvad skal jeg dog gøre?
--
Jørgen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-08-02 22:53

> Men det vil din side ikke!! Efter at "ret"-tasten er trykket, sker der
> ingenting i nogen tid, og så pludseligt: Stadig ingenting

Ser sådan ud: "The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site
might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your
browser settings.
"

--
Jørgen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-08-02 21:38

> [...]
> The page you are looking for is currently unavailable. The Web site
> might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust

Hej du,

Kan du evt. lige prøve igen?

Hvor stort er det billede du prøver at uploade? Flere MB?

Hilsner,

Tony

Fra : Jørgen Winther

Dato : 09-08-02 20:40

> Kan du evt. lige prøve igen?
>
> Hvor stort er det billede du prøver at uploade? Flere MB?

Har prøvet igen, og så virkede det - blot er der lidt "forvirring": Når det
éne billede er fjernet, og jeg indsætter det andet, så kommer det andet til
at skifte det første ud! Mystisk! Men hvis man fjerner begge billeder, og
sætter dem begge ind på ny, så kører det problemfrit.

--
Jørgen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-08-02 21:55

> [...]
> at skifte det første ud! Mystisk! Men hvis man fjerner begge billeder, og
> sætter dem begge ind på ny, så kører det problemfrit.

Ja det er mystisk - men dog rettet nu

Tak fordi du pointerede det.

Hilsner,

Tony

Fra : Mogens Dammand

Dato : 07-08-02 21:43

Genialt Tony

Dejligt at se at der er nogen der kan/vil tage sig af tingene.

Det ser rigtig lovende ud.

Får snart lagt billeder ind.

Mogens
TA

Fra : David-off Morgenhår\~

Dato : 08-08-02 22:26

Hej Tony

Skide godt gået.

en lille ting der kunne gøre det nemmer at inplantere med DMCN kunne være at
man skulle oplyse sit DMCN nr.

Hygge
--
David-off
Morgenhår(d) MC København #06 www.morgenhaard-mc.dk

Fra : N/A

Dato : 15-08-02 07:26

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-08-02 07:26

"Charlotte Grosen" <charlotte.grosen@femina.dk> wrote in message
> Fin ide! men jeg synes ikke rigtig siden virker fra en MAC med Netscape??
> (Explorer-Mac virker fint*S*)

Hej hej du,

Nej det er for meget! Jeg ved det godt - men jeg supporterer ikke en
browser, der ikke overholder standarderne.

Hvis du vil have en mere uddybende forklaring på hvorfor så skal du gerne få
den lange version på mail. Jeg har arbejdet med Netscape siden version 1 og
har en historie eller to om udviklingen gennem årene.

Hilsner,

Tony
(fjern SPAMMERGOAWAY fra e-mail adresse)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-08-02 22:12

Tony Lorentzen wrote:

> "Charlotte Grosen" <charlotte.grosen@femina.dk> wrote in message
>
> Hej hej du,
>
> Nej det er for meget! Jeg ved det godt - men jeg supporterer ikke en
> browser, der ikke overholder standarderne.

Microsofts' selvopfundne standarder?
Anyways, se på <http://validator.w3.org>, hvis du ikke kender den
--
mvh Jes Vestervang - altid i linux
FZS600

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-08-02 13:18

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

Netscape??

> Microsofts' selvopfundne standarder?
> Anyways, se på <http://validator.w3.org>, hvis du ikke kender den

Den kender jeg skam godt - og bruger den flittigt... Den browser, der bedst
overholder standarderne er faktisk IE uanset hvordan du vender og drejer
det. Netscape har altid hævdet at de overholdt standarderne men har aldrig
gjort det - langt fra faktisk! Derfor udvikler jeg kun mod IE (og
validatoren) - med mindre kunder er villige til at betalt 25% oven i for at
få testet og tilrettet så det virker i netscape. Men når jeg udvikler for at
få det til at virke i Netscape også, så kan jeg ikke også samtidigt
overholde standarderne. Det er skruen uden ende.

Læg i øvrigt mærke til at jeg har rettet dfm.divvy.dk til så den validerer i
W3.org's validator Det var småting, der skulle rettes til - men det
virker helt afgjort stadig ikke i Netscape

Hilsner,
Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-08-02 14:43

Tony Lorentzen wrote:

> Netscape??

> Den kender jeg skam godt - og bruger den flittigt... Den browser, der
> bedst overholder standarderne er faktisk IE uanset hvordan du vender og
> drejer det.

Imponerende når man tænker på ms's sædvanlige forhold til standarder (tag
bare OE f.eks.).

> Netscape har altid hævdet at de overholdt standarderne men har
> aldrig gjort det - langt fra faktisk!

Hmm, det var pokkers. Nå pyt, det eneste jeg bruger den til er netbank, alt
andet er den for tung og langsom til.

> [...]
> for at få det til at virke i Netscape også, så kan jeg ikke også samtidigt
> overholde standarderne. Det er skruen uden ende.

Føjda

> Læg i øvrigt mærke til at jeg har rettet dfm.divvy.dk til så den validerer
> i W3.org's validator Det var småting, der skulle rettes til - men det
> virker helt afgjort stadig ikke i Netscape

*klap-klap-klap*

Ved du så hvordan Mozilla har det med standarder? Jeg er begyndt at bruge
Galeon (siden igår) og den virker faktisk ret fornuftigt

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-08-02 13:20

> Imponerende når man tænker på ms's sædvanlige forhold til standarder (tag
> bare OE f.eks.).

Det er rigtigt at der er enkelte af deres produkter, der har problemer med
at overholde standarderne. Men man skal endelig ikke glemme at Microsoft
rent faktisk er nogle af de mest progressive med hensyn til udvikling af
standarder. Microsoft står faktisk bag udviklingen af bla. XML standarden
sammen med Sun Microsystems. Og tænk på alle de teknologier der er blevet
bygget på XML som grundlag...

> Ved du så hvordan Mozilla har det med standarder? Jeg er begyndt at bruge
> Galeon (siden igår) og den virker faktisk ret fornuftigt

Nu kender jeg ikke lige Galeon selv - men jeg ved at Mozilla projektet
ganske godt understøtter gældende standarder, men at der ofte findes fejl i
produktet. Hvis man endelig ikke ønsker at benytte IE (hvilket jeg ikke kan
forstå) - så er der fine alternativer såsom f.eks. Opera (der også fåes til
Linux). Personligt har jeg faktisk gode erfaringer med Netscape 6.2
(gecko) - men den bruger også Mozilla's engine.

Et godt sted at starte, hvis man bekymrer sig om standarder på nettet er:
http://www.webstandards.org/

Hilsner,

Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-08-02 19:40

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> at overholde standarderne. Men man skal endelig ikke glemme at Microsoft
> rent faktisk er nogle af de mest progressive med hensyn til udvikling af

Det har jeg ikke bemærket. Det jeg lægger mest mærke til er deres lukkede
standarder, der gør det umuligt at læse word-dokumenter og andet umulige at
læse ordentligt under linux.

> Microsoft står faktisk bag udviklingen af bla. XML standarden
> sammen med Sun Microsystems. Og tænk på alle de teknologier der er blevet
> bygget på XML som grundlag...

Det aner jeg ikke et klap om, den slags

> [...]
> i produktet. Hvis man endelig ikke ønsker at benytte IE (hvilket jeg ikke

For det første kører den ikke under linux, for det andet er det ikke
open-source og for det tredje er sikkerheden jo elendig. Enhver
windows-maskine der kører IE kan jo rootes... altså hackes, så en ondsindet
cracker har fuld adgang til pc'en. Det er ikke lang tid siden at det kom
frem at den indbyggede gopher-klient var skyld i det. Dernæst retter ms jo
også kun bugs, hvis det kommer frem i medierne, ellers er der jo ingen
forretning i det. Kort sagt, den stinker, selvom den kan vise de fleste
sider.

> - så er der fine alternativer såsom f.eks. Opera (der også
> fåes til Linux). Personligt har jeg faktisk gode erfaringer med Netscape
> 6.2 (gecko) - men den bruger også Mozilla's engine.

Jeg tror jeg vil prøve Opera så

> Et godt sted at starte, hvis man bekymrer sig om standarder på nettet er:
> http://www.webstandards.org/

Nu er jeg ikke mere entusiastisk, end at min dovenskab forhindrer mig i at
bruge tid på den slags

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-08-02 00:02

> Nu er jeg ikke mere entusiastisk, end at min dovenskab forhindrer mig i at
> bruge tid på den slags

Lad os fortsætte snakken næste weekend. Jeg dukker op til DFM fest - hvis
det altså bliver til noget...

))

Hilsner,

Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-08-02 01:14

Tony Lorentzen wrote:

> Lad os fortsætte snakken næste weekend. Jeg dukker op til DFM fest

Åhja, diskussionerne bliver altid så dejligt saglige over ølkrusene

>- hvis det altså bliver til noget...

Det skal det sgu! Det lader da også til at der er en pæn tilslutning,
men Michael følger vist op på det i en ny tåd inden længe.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600