For ikke at nogen skal tro....
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-08-02 03:13

....at jeg sådan uden videre har forladt gruppen, - fordi der ikke
kommer noget fra mig i den næste uges tid ellerså, - så er det fordi, at
jeg om ca. 5-6 timer højst sandsynlig er på vej til operationsstuen på
Skejby Sysgehus, Hjerteafdelingen....

Og jo! - Jeg er hundenervøs!

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-08-02 04:26

> [...]
> kommer noget fra mig i den næste uges tid ellerså, - så er det fordi, at
> jeg om ca. 5-6 timer højst sandsynlig er på vej til operationsstuen på

Det er man vist altid, når man skal gennemgå sådan noget. Men held og
lykke med det. Det skal nok gå godt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-08-02 08:08

Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> kommer noget fra mig i den næste uges tid ellerså, - så er det fordi, at
> jeg om ca. 5-6 timer højst sandsynlig er på vej til operationsstuen på

Held og lykke med det. Det er aldrig sjovt at skulle under kniven,
men der findes nu dygtige folk i det danske sundhedsvæsen.

Jeg bliver først rigtigt bekymret hvis du dukker op i det system jeg
arbejder med til dagligt... (Ventelisten til organtransplantation).
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-08-02 22:37

> ....at jeg sådan uden videre har forladt gruppen, -
(snip)

Hvis jeg skulle lave flere tatsefewjl end normalt, er det fordi jeg
krydser fingrene for dig Erik.

Held med 'foretagendet' !

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-08-02 16:16

Hej Mich

"Mich. Ottosen" wrote:

> (snip)
>
> Hvis jeg skulle lave flere tatsefewjl end normalt, er det fordi jeg
> krydser fingrene for dig Erik.

Skidt med tastefejlene. Men det har msåke hjulpet... Som du kan se, så
er jeg allerede tilbage igen - mod alle forventninger - også mine
egne...

> Held med 'foretagendet' !

Hvis du med "foretagendet" mener min lille forretning, ja, - så vil den
få lov at ligge lidt stille her i resten af august måned, og jeg
forventer så at starte op igen med nogle ændringer af
forretningsstrukturen. Jeg skærer drastisk ned i det 'udadrettede'
arbejde - altså det her med at fare rundt i hele byen og helst skulle
være 3-4 steder på én gang - og allerhelst i går!

Jeg beholder nogle faste kunder. Det er heller ikke dem, der er de mest
krævende. Dér er det kun de regelmæssige eftersyn, der kommer. Det véd
man da, hvad er.

Ja, og så ændrer jeg jo til det, som jeg tidligere har lavet mest af,
nemlig lydproduktioner og mastering arbejde. Det er ikke nær så
stressende, og man kan tage det noget mere med ro... - Fx. ved
remastering, så kan man jo blot læne sig tilbage og lytte til musikken.
Du kan jo alligevel ikke arbejde hurtigere end musikken kan spille.

Skulle der alligevel komme en kunde, der gerne vil have renoveret en
Mac, ja, så må de primært komme til mig fremover, og så vil jeg
selvfølgelig også gøre arbejdet.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-08-02 00:24

> Skidt med tastefejlene. Men det har msåke hjulpet... Som du kan se, så
> er jeg allerede tilbage igen - mod alle forventninger - også mine
> egne...

Velkommen tilbage, Erik. Jeg kan se i en anden tråd, at alt forløb
planmæssigt.

> Hvis du med "foretagendet" mener min lille forretning,

Naaaaj, jeg skulle måske heller har brugt ordet forehavendet, for jeg
mente faktisk din operation ..

Men OK, din forretning: selvfølgelig skal du da tage den med ro. Efter
det du har været igennem.

Kan forstå, at du er 'fit for fight', men tag det nu ikke for
bogstaveligt, vel?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen