GPZR motor til en GPZ ?
Fra : Morten Juel

Dato : 06-08-02 23:33

Hejsa NG

Øj jeg er godt nok i spamme humør iaften hva.. )
I tyskland er der en billig GPZR motor som har gået 34000km, en GPZR er jo
vandkølet.. men bortset fra det, passer den motor mon så i mit stel ??
Er der en der ved noget, eller kender en der måske gør det ?!

Skal lige siges at min er en 84 GPZ750 UT !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Morten Dybdal

Dato : 07-08-02 00:57

Morten Juel wrote:
> [...]
> vandkølet.. men bortset fra det, passer den motor mon så i mit stel ??
> Er der en der ved noget, eller kender en der måske gør det ?!

Mener du ikke GPX ? Uanset så har de nyere maskiner et helt andet stel,
og motoren er ikke i familie. Så det skal du ikke regne med.

--
Morten Dybdal

Fra : Armand

Dato : 07-08-02 02:40

Morten Dybdal <morten@REMdm-data.dk> skrev i en

> Mener du ikke GPX ?

Sikkert ikke - GPZ900R har også en lillesøster, som vi dog ikke har set
herhjemme!

--
Armand.

Fra : Neser

Dato : 09-08-02 15:01

> Sikkert ikke - GPZ900R har også en lillesøster, som vi dog ikke har set
> herhjemme!

Tænker du på GPZ600R..??

- Neser
Kawasaki GPZ600R
Aprilia RS75, med org. Arrow

Fra : Asger Steffensen

Dato : 10-08-02 15:34

"Neser" <Neser@neser.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du på GPZ600R..??

Nej, Armand tænker givetvis på GPz750R Ninja. Den var identisk med 900,
bortset fra motorstørrelsen og ydelsen (92 hk). Dermed var den for tung, og
blev udkonkurreret af GSX-R, FZ og VFR, og blev i 86 erstattet af GPX750R.

Asger
ZX-10

Fra : Armand

Dato : 23-08-02 01:02

Asger Steffensen <ast@get2net.dk> skrev i en

> [...]
900,
> bortset fra motorstørrelsen og ydelsen (92 hk). Dermed var den for

Jup!
900'eren selv var jo ikke ligefrem let, så med kun et par og 90 hk var
7½'eren hurtigt sat ud på et sidespor!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 07-08-02 02:57

Morten Juel <mp@stofanet.invalid> skrev i en
> [...]
> vandkølet.. men bortset fra det, passer den motor mon så i mit stel ??
> Er der en der ved noget, eller kender en der måske gør det ?!

De to motorer har intet(!) med hinanden at gøre - Bl.a. kører R'erne
uden underløbne stelrør idet motoren er medbærende!
Så det er endog meget usandsynligt at R'eren kan skovles i dit stel !

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 07-08-02 10:19

Hejsa Armand

ok ;o( hullerne ser bare ens ud på billedet
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1756110263 !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Armand

Dato : 07-08-02 23:59

> Hejsa Armand
>
> ok ;o( hullerne ser bare ens ud på billedet
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1756110263 !

Hvilke huller?
Eftersom at R'erne ikke(!) har underløbne stelrør, er der ingen
monteringshuller på undersiden af motoren, og dét har din 7½'er
ihvertfald!

--
Armand.