Penge VS Næste kærlighed
Fra : Angelos

Dato : 06-08-02 23:02

Nå venner, hvad er så det vigtigste; penge eller næste kærlighed?

Angelos.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 07-08-02 00:26

Angelos wrote in message ...
>Nå venner, hvad er så det vigtigste; penge eller næste
kærlighed?

Penge er ikke vigtigt, det er bare en praktisk måde at få
samfundet til at fungere på.

At individer er grådige efter penge er samfundsgavnligt jf. Adam
Schmidts principper, hvis man holder sig inden for lovens rammer.
Men det er nok ikke vejen til lykke og et godt liv for specielt
mange.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Monna

Dato : 12-08-02 00:48

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh. Martin Kristensen
>
> Indtil nu er det jeg har læst noget frygteligt sludder er der da nogen af
jer der ikke har brudt Guds lov om jeg må spørge ? hvoffor anklager i et
menneske for hvordan han før har levet ,det liv han lever nu er en ny
begyndelse,altså hvad han før har gjort?er i det gamle liv han havde før han
tog imod Jesus.Så som Jesus siger til farisærene,der kommer med en Kvinde
der er grebet i hor,lad den som er syndfri kaste den første sten,Jeg
spørger ,hvem af jer er det?Må i ikke også en efter en gå bort,
og ikke dømme ,men bedømme os selv ret ,så vi ikke blir dømt.
Mvh.M Flindt

Fra : Niels

Dato : 07-08-02 00:52

"Angelos" <angelos@xx.dk> skrev i en meddelelse
> Nå venner, hvad er så det vigtigste; penge eller næste kærlighed?

Jesus

Niels

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-02 10:22

"Niels" <ikke.til@raadighed> writes:

> "Angelos" <angelos@xx.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jesus

Dejligt, som du aldrig svarer på de spørgsmål, der egentlig stilles.

Hvilken farve er pænest? Rød eller blå?
--
Peter B. Juul, o.-.o "når nattehimmelen er mørk bag stjernerne,
The RockBear. ((^)) så er det fordi nattehimmelen er dækket

Fra : Stefan Holm

Dato : 07-08-02 11:31

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Hvilken farve er pænest? Rød eller blå?

Funktionalanalyse.

--
"They're mutant! They're deformed! They're funky!"