Bakkens åbning 2003
Fra : Jens Didriksen

Dato : 06-08-02 22:30

Pønser på at lave en klubtur til bakkens åbning 2003, men mangler mere info.

Er der nogen der allerede nu ved dato, tidspunkt og startsted (ja, jeg ved
godt at startstedet nærmest er hele KBH. så ville jeg blive meget glad.

Takker

Jens

Fra : Christian

Dato : 07-08-02 06:19

27. marts 2003, kl. 19 fra Nørrebrogade.
1. april 2004
17. marts 2005)

Fra : Jens Didriksen

Dato : 07-08-02 19:12

"Christian" <eky@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 27. marts 2003, kl. 19 fra Nørrebrogade.
> 1. april 2004
> 17. marts 2005)

Tak, tak - det skulle lige række... LOL

Jens