OSX server, windows services virker ikke e~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-08-02 22:04

Daaa efter en genstart vil OSX serveren pludselig ikke køre windows services
rigtigt. Den starter godt nok service'en, men ingen windows klienter kan se
den, i loggen skriver den

> [2002/08/06 07:05:53, 0]
/SourceCache/sambax/sambax-26/source/smbd/sec_ctx.c:initialise_groups(231).U
nable to initgroups. Error was Input/output error .

Any idea's

Stef

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-08-02 22:52

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> writes:

> [...]
> /SourceCache/sambax/sambax-26/source/smbd/sec_ctx.c:initialise_groups(231).U
> nable to initgroups. Error was Input/output error .

Er disken fuld_? Er der sket vedligehold?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-08-02 10:50

> Er disken fuld_? Er der sket vedligehold?
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen
> http://homepage.mac.com/ravn

Nææ der er 73 Gb fri på disken og der er ikke kørt opdateringer eller
vedligehold.

Stef

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-08-02 12:08

Stefan Jacobsen wrote:
> Daaa efter en genstart vil OSX serveren pludselig ikke køre windows services
> rigtigt. Den starter godt nok service'en, men ingen windows klienter kan se
> den, i loggen skriver den

prøv at gå ind i instillinger for windows service
omdøb din workgroup til workgroup-bla-bla og gem
en gang til
gå ind i instillinger for windows service
omdøb din workgroup-bla-bla til workgroup igen og gem
så får du opdaterede din smb.conf
hvis du er heldig virker det`

Regards Lasse

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-08-02 12:17

"Lasse Jensen" <and0806@yahoo.d--k> wrote in message

> [...]
> en gang til
> gå ind i instillinger for windows service
> omdøb din workgroup-bla-bla til workgroup igen og gem

Okey ill try

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-08-02 16:55

No luck!

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-08-02 20:43

Jeg har kontaktet Apple og de vil kom med en del ting som jeg kunne prøve,
så vidt er der ikke noget af det der fungerer. Så jeg skal have fat i dem
igen imorgen. Jeg skriver tilbage når vi finder løsningen.

Stef