Erfaringer med Vægtkonsulenterne
Fra : Camilla Kamper Holst

Dato : 06-08-02 21:41

Hej jeg vil gerne starte hos vægtkonsulenterne, men vil gerne hører om
andres erfaringer gode og dårlige.
Er det virkeligt så lovende som de siger ? jeg har læst om folk der har tabt
mellem 30 og 40 kg. på et år kan det virkelig passe ?

M.v.h

Fra : Freedom

Dato : 07-08-02 07:33

http://netdoktor.dk/debat/frame.asp?forum_id=48

Prøv at læse nogle af de erfaringer som der er her! (bl. a Hvordan har I
klaret ddv`s sommerferie? )

Iben

Fra : tand

Dato : 29-12-02 14:56

http://www.kandu.dk/

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 03-01-03 20:02

Hej C og andre...

Jeg gik hos DDV i en periode i 2002 og jeg må sige at det er første gang jeg
har præsteret at tabe mig, uden at livet er surt. Jeg fik tabt 10 kg 3
måneder - Og det var uden at følge programmet 100%

En ting jeg bare vil anbefale folk når de møder op hos DDV, det er at tænke
lidt selv. En af de erfaringer jeg gjorde mig til inspirationstimerne hos
DDV - Er at alt for mange ikke tænker selv. De forventer at komme et sted
hen, hvor der er nogen der har tænker for dem.. Det er langt fra tilfældet -
Det kan godt være der er beregnet nogen gram/kg mad man skal spise.. Men
derfor må man godt selv kunne tænke så langt at sovs faktisk ikke er
nødvenigt og at det er muligt at erstatte med noget langt mere spændende.

Så mit råd er... kig på programmet med krative øjne - vær parat til at bruge
en masse tid i køkkenet - Så kan det godt lade sig gøre.

Jeg hepper herfra

/Bonnie

>>> C

Fra : tina.n

Dato : 26-04-03 15:36

http://www.kandu.dk/

Fra : tina.n

Dato : 26-04-03 15:35

http://www.kandu.dk/

Fra : Marianne

Dato : 26-04-03 19:30

> har tabt

Ja, det passer. Der er endda typisk flere på et hold, som kan fortælle om
tilsvarende flotte resultater. Vægtkonsulenternes kostplan er imidlertid
ikke speciel, men alm. fornuftig 12-1400 kcal's kur (de ynder at kalde det
kostomlægning for at understrege, man skal indstille sig på, at kosten skal
lægges om for evigt i forhold til nu). Du kan derfor opnå tilsvarende
resultat ved at overholde andre, lødige kure i et år.

Prøv evt. at se på deres hjemmeside for før/efter-billeder
(www.vaegtkonsulenterne.dk). Især en konsulent i det jyske, Flemming ?, har
en fin samling af historier.

mvh
marianne

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 27-04-03 20:52

Hejsa

Jeg har selv gået hos dem i et par måneder.. men der skete ikke noget
vægtmæssigt men lidt centimeter mæssigt.. Man skal hos dem spise 300 g
grøntsager om middagen og det samme om aftenen.. men det var ikke altid jeg
kunne spise det.... desuden havde jeg simpelthen så travl en hverdag at det
ikke passede ind i mit system overhovedet.
Så jeg har valgt et brik system.. noget henefter vægtvogterne.. men bliver
så vejet hos min træner en gang om ugen så... det virker bedre for mig med
dne travle hverdag. Her skal man blot spise et vist antal af hver farve
"brik" og sørge for at få dem alle.. og det passer bedre for mig.

Men en arbejdskollega til mig har da lige tabt 30 kg med vægtkonsulenterne.
hun overholdt ikke det med al kødet.. eller spiste ikke lever overhovedet..
men alligevel røg de kilo af :)

Håber det var til hjælp ellers skriv så skal jeg nok svare på de evt.
spørgsmål du måtte have :)

PEggy-Sue