hvad sker der her?????
Fra : H.O.T

Dato : 06-08-02 20:16

Hvad i al verden foregår der nu her i gruppen?????

Er der ikke en eller anden der lige kan resumer, for mig og sikkert også for
andre, hvordan undviklingen i gruppen er endt sådan her???????

Henrik

Fra : Anita

Dato : 06-08-02 21:10

"H.O.T" skrev

> Hvad i al verden foregår der nu her i gruppen?????

Ja det er et rigtigt godt spørgsmål.

> Er der ikke en eller anden der lige kan resumer, for mig og sikkert
også for
> andre, hvordan undviklingen i gruppen er endt sådan her???????

Det er ikke let at forklare. Men kort fortalt har der gennem længere
tid være utilfredshed med off-topic indlæg, uhæmmede fut og x-posts i
dss, og nu er der pludselig nogle, der har fået den spøjse ide at
genere, ja næsten forfølge, både gruppen og adskillige skribenter.

Der er blevet pisket en stemning helt ud af proportioner. Og selv jeg,
som ellers har holdt så meget af denne gruppe, har knapt lyst til at
poste noget, idet der sidder en flok høge og kaster sig over ethvert
indlæg eller enhver skribent, hvis der er det mindste at sætte en
finger/klo på.

Jeg håber snart folk skal på arbejde igen efter en god lang ferie, så
dette kan få en ende, og vi kan få vores skønne gruppe og debatter
tilbage.

Venlig hilsen Anita

Fra : Clark Kent

Dato : 07-08-02 00:53

"Anita" <anita@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber snart folk skal på arbejde igen efter en god lang ferie, så
> dette kan få en ende, og vi kan få vores skønne gruppe og debatter

I skal bare følge fundatsen, skal I
Ser du, vi er mange der er blevet RIGTIG trætte af jeres latterlige
gradbøjninger af netetikette.

Fra : Henning

Dato : 07-08-02 03:04

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> I skal bare følge fundatsen, skal I
> Ser du, vi er mange der er blevet RIGTIG trætte af jeres latterlige
> gradbøjninger af netetikette.

Dit indlæg er off topic i DSS, vær venlig at overholde
fundatsen og kun poste on topic indlæg! Debat om
netikette foregår i dk.admin.netikette

MVH
Henning

fut. news:dk.admin.netikette

Fra : Martin Kristensen

Dato : 07-08-02 01:18

H.O.T wrote in message ...
>Hvad i al verden foregår der nu her i gruppen?????
>
>Er der ikke en eller anden der lige kan resumer, for mig og
sikkert også for
>andre, hvordan undviklingen i gruppen er endt sådan her???????

Det udspringer nok i den usunde "regler for reglernes skyld"
mentalitet, som gennemsyrer det danske samfund.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Clark Kent

Dato : 07-08-02 08:15

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse

> sikkert også for
>
> Det udspringer nok i den usunde "regler for reglernes skyld"
> mentalitet, som gennemsyrer det danske samfund.

Ja, tillid er godt, kontrol er bedre.

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 10:55

Clark Kent skrev:<_M349.5451$G3.786471@news010.worldonline.dk>

> "Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en
> meddelelse news:aipp2k$15nqu3$1@ID-118575.news.dfncis.de...
SNIP

> Ja, tillid er godt, kontrol er bedre.

I er begge offtopic. Og i har glemt at sætte fut til relevant
gruppe.

Tomas
XFUT dk.admin.netikette