Yes - T2 SE styrer stadigvæk! :-)
Fra : Rasmus A. N.

Dato : 06-08-02 18:54

Fik The Ultimative Edition med posten idag, og selvfølgelig
skulle den ses med det samme. Det er lang tid siden en film
har kunnet påvirke mig så meget følelsesmæssigt.
Det er ACTION-FILMEN!
Og Arnolds frisure sider ALTID som den skal.

Overvejer seriøst at overspille hele filmens lydspor til CD,
så jeg kan høre filmen medens jeg kører bil...

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Taba

Dato : 06-08-02 20:41

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> wrote in message
> [...]
> har kunnet påvirke mig så meget følelsesmæssigt.
> Det er ACTION-FILMEN!
> Og Arnolds frisure sider ALTID som den skal.

HØRT! action når det er bedst.

> Overvejer seriøst at overspille hele filmens lydspor til CD,
> så jeg kan høre filmen medens jeg kører bil...

LOL... så er man glad for filmen
Har du tænkt på at anskaffe dig soundtracket til den i stedet? Personligt
synes jeg ikke at musikken fra filmen er det vild gode soundtrack, som
f.eks. Thin Red Line, Braveheart, Unbreakable, The last of the mohicans osv.
er, men det er da ok. (Det skal lige siges at IMHO har T2 det fedeste theme
song nogensinde lavet! og at det sidste spor på soundtracket "It's over..."
er det bedste på hele disken)
--
/Taba
Fjern "REMOVE" i mail adr. for at svare direkte

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 08-08-02 13:22

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev:

> LOL... så er man glad for filmen
> Har du tænkt på at anskaffe dig soundtracket til den i stedet?

Nej, jeg tror ikke soundtracket er særligt godt, det er
lydsporet der tiltaler mig i en ekstrem grad.

Sider lige og hører Magic Affair / Omen - de har altså hentet
mange gode i ideer i T2 lydsporet.

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-08-02 15:15

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Overvejer seriøst at overspille hele filmens lydspor til CD,
> så jeg kan høre filmen medens jeg kører bil...

Enig det er absolut en af de allerbedste actionfilm.