Ikke kjøp Ringenes herre på sone2.
Fra : TTT

Dato : 06-08-02 18:52

på norke messageboards er det stor fortvilelse over den dårlige 5.1 lyden på
denne film.
en rekke personer har sammenlignet med sone1 og forteller at den er MYE
bedre.
noen av dere som har sammenlignet?

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 06-08-02 22:32

> [...]

> denne film.
> en rekke personer har sammenlignet med sone1 og forteller at den er MYE

Jeg så den lige igår i 5.1 og der var bestemt ikke noget galt med lyden.
Det var da så godt nok en dansk og ikke en norke DVD, man der burde vel ikke
være forskel.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 06-08-02 23:10

> Jeg så den lige igår i 5.1 og der var bestemt ikke noget galt med lyden.
> Det var da så godt nok en dansk og ikke en norke DVD, man der burde vel
ikke
> være forskel.

Jeg troede også at det var den samme skive, men lyden på min er også helt i
top!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : TTT

Dato : 07-08-02 05:19

det er ikke noe galt med lyden,det er bare det at lyden på sone1 er MYE
bedre..........

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i melding

Fra : Jesper Winding

Dato : 07-08-02 07:01

"TTT" <cgh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det er ikke noe galt med lyden,det er bare det at lyden på sone1 er MYE
> bedre..........

Jeg har nu hørt og set begge versioner (på et godt anlæg) og jeg kan ikke
høre forskel....

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 07-08-02 09:30

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har nu hørt og set begge versioner (på et godt anlæg) og jeg kan ikke
>høre forskel....

Jeg har ikke hørt US versionen. Men den danske lyder som en almindelig
DD5.1 plade. Den virker lidt mørk og komprimeret, men det er ikke
unormalt. Ærgeligt der ikke var plads til DTS. De skulle tage at lave
det som US versionen af Shrek. En plade med DD og en med DTS, hvis
ikke det kan være på samme plade.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-08-02 15:14

http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=474
"Denne udgave af Ringenes Herre kommer med Dolby Digital 5.1 EX. Det må være
en af de bedste lyd oplevelser der er sendt ud på DVD."