Riget
Fra : Amdi J.

Dato : 17-02-01 07:23

Er subj. aldrig kommet på dvd? Hvis jo hvor kan den købes?

Mvh
Amdi

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 17-02-01 09:55

Nej, det er den desværre ikke.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : N/A

Dato : 17-02-01 17:33

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 17-02-01 17:33

Den er den også. Men hedder den ikke Kingdom ?

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 17-02-01 18:23

Jo...

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Izeqb

Dato : 17-02-01 22:01

> Den er den også. Men hedder den ikke Kingdom ?

Huh...er den så kommet eller ikke.....?

Fra : Toomes

Dato : 19-02-01 13:22

Den er ikke kommet på DVD Reg. 2 ihvertifald, og kommer det nok heller ikke
da Scanbox havde rettighederne tidligere, men den er udgået på VHS hos dem..

Men måske har andre fået rettighederne ???

Toomes

Fra : Jens Thomsen

Dato : 23-02-01 11:03

Amdi J. <amdi_j@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TLoj6.2$YU4.510@news.get2net.dk...
> Er subj. aldrig kommet på dvd? Hvis jo hvor kan den købes?

På Taiwan. Og eftersigende i nogle forfærdelige overførsler. Jeg venter til
de (engang med tiden) nok skal komme på R1 el. R2. Og indtil da kan man jo
smutte forbi TP og se, om de ikke stadigt skulle ligge inde med restlageret
af den gamle VHS-boks. Jeg købte en sidste år for 200kr (inkl. making-of,
musikvideo, booklet, soundtrack og Operation Morgenluft klistermærker)

MVH
Jens Thomsen