Hvem skal spille The Simpsons?
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 06-08-02 17:50

Bare en sjov lille leg:

Hvis der nu skulle laves en live-action version af The Simpsons, hvem
skulle så have rollerne?

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-08-02 18:24

"Keld Landin-Petersen" <landin-petersen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Bare en sjov lille leg:
>
> Hvis der nu skulle laves en live-action version af The Simpsons, hvem
> skulle så have rollerne?

Jeg vil foreslå Homer, Marge, Bart, Lisa osv.

Kunne IKKE forestille mig live versioner, for mig ER personerne "levende" og
de eneste rigtige.

VH
Peter

Fra : dumdum

Dato : 06-08-02 18:45

>Hvis der nu skulle laves en live-action version af The Simpsons, hvem
>skulle så have rollerne?

Homer skulle være Bruce Willis.
Resten ved jeg ikke med...

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-08-02 20:05

"Keld Landin-Petersen" <landin-petersen@msn.com> wrote in message
> Bare en sjov lille leg:
>
> Hvis der nu skulle laves en live-action version af The Simpsons, hvem
> skulle så have rollerne?

For 10 år siden kunne Macully Culking spille Bart
Nicholas Cage som Moe
John Goodman som Barney
Steve Buscemi som Mr. Burns

Men som Peter skrev, skal de være tegnede

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-08-02 20:57

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> John Goodman som Barney
> Steve Buscemi som Mr. Burns
>
> Men som Peter skrev, skal de være tegnede

Helt sikkert. Har selv prøvet at lege lidt med tanken om at lave en live
film af Simpsons, fortrængte det dog hurtigt igen. Bryder mig heller ikke om
at se billeder af stemmerne bag figurerne. Fik fx et chock da jeg fandt ud
af at det var en kvinde som lagde stemme til Bart (Nancy Cartwright) Det er
efterhånden mange år siden og det er lykkes mig at bilde mig selv ind, at
der ikke er nogle skuespillere bag stemmerne, men at Springfield er en by i
USA fyldt med 4 fingrede gule personer

Approspos stemmer og Matt Groening, har i så lagt mærke til hvor få
skuespillere der er på Futurama serien. Det er jo næsten Billy West og John
Di-Maggio der ligger stemme til hele baduljen! Det kom OGSÅ som et chock for
mig. De er skide dygtige, det må man sige!

Grunden til at jeg skrev spoiler i overskriften var, at jeg selv blev lidt
underlig til mode da jeg hørte det med at det var en kvinde der lagde stemme
til Bart, de fleste ved det, meeeen anyway Kunne godt have været
foruden. Det er ikke for at være mandschuvanistisk på nogen måder, vil have
det på samme måde hvis det var en mand der lagde stemme til Marge

VH
Peet

Fra : Martin Møller

Dato : 06-08-02 21:04

> [...]
have
> det på samme måde hvis det var en mand der lagde stemme til Marge

Hvor kan man forresten se billeder af stemmerne bag simpson? Mener også der
engang har været snak om en simpsons i spillefilmslængde a la South Park.

Utroligt at en aldrende herre kan lægge ungknøsstemme til Fry i Futurama. Så
ikke selv noget i serien da den startede, men det har ændret sog. Desværre
at Fox har besluttet at stoppe serien.

Martin

Fra : Homer

Dato : 07-08-02 08:44

Martin Helbo wrote:

> Nicholas Cage som Moe
> John Goodman som Barney
> Steve Buscemi som Mr. Burns

Det lyder også som om du ser Coen-brødrene på produktionen, jf. dine
skuespillervalg?? Så kunne vi også *endelig* slippe af med Monty Burns,
som har snydt døden så mange gange ...

> Men som Peter skrev, skal de være tegnede

Jaja.

VH
Homer

Fra : Homer

Dato : 07-08-02 09:02

Homer wrote:

> Det lyder også som om du ser Coen-brødrene på produktionen, jf. dine
> skuespillervalg??

> Jaja.

Nu skulle den potentielt sprængfarlige oplysning være fjernet.

Beklager ulejligheden,

VH
Homer

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-08-02 08:27

> John Goodman som Barney
> Steve Buscemi som Mr. Burns
>
> Men som Peter skrev, skal de være tegnede
>
> --
> /Martin Helbo
> www.thedude.dk

De to ovenover +
Ed O'Niell som Homer.
Tom Selleck som Ned Flanders.
Edward Norton som Mr. Burns' assistent.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-08-02 10:24

On Thu, 8 Aug 2002 09:26:56 +0200, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

>Ed O'Niell som Homer.

Den har jeg ikke fattet. Hvor ucharmerende, Homer kan være, er han
stadigvæk elskelig.
--
- Peter Brodersen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 08-08-02 10:35

Peter Brodersen wrote:

> Den har jeg ikke fattet. Hvor ucharmerende, Homer kan være, er han
> stadigvæk elskelig.

Enig. Der er for langt fra Al til Homer. Giver ingen mening.

/Nikolaj

Fra : Kirstine

Dato : 06-08-02 21:50

In article <6e775488.0208060849.41d37c96@posting.google.com>, landin-
petersen@msn.com says...
> Bare en sjov lille leg:
>
> Hvis der nu skulle laves en live-action version af The Simpsons, hvem
> skulle så have rollerne?

Homer - Ed O'Neill
Marge - Geena Davis
Grandpa - Ernest Borgnine
Skinner - David Schwimmer
Kent Brockman - Jay Leno
Doktor Julius Hibbert - Bill Cosby
Apu - Vuc
Burns - Richard Harris
Smithers - Billy Bob Thornton
Moe - Robert De Niro
Flanders - Gary Sinise
Betjent Wiggum - Jason Alexander
Barney - John Goodman
Willy The Groundskeeper - Kris Kristoffersen
Troy McClure - William Shatner
Borgmester Quimby - Rip Torn
Crusty The Clown - Gene Hackman
Ranier "McBain" Wolfcastle - Arnold Schwarzenegger
Lovejoy - Moses Hansen

Sikke et grineflip
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-08-02 22:25

Kirstine skrev:

> Homer - Ed O'Neill

Hvem dælen er det? Og hvem kan være Homer andre end Dan
Castallio-et-eller-andet ...?

> Doktor Julius Hibbert - Bill Cosby

Pudsigt. Hibbert er bl.a. bygget som parodi på Cosby, fordi Simpsons
netop kæmpede med Cosby og co. på daværende tidspunkt.

> Apu - Vuc

Pudsigt. Vuc er jo allerede inde i Kylling, så hvorfor ikke? Jess
Ingerslev var måske også et godt bud. Han var go' som etnisk
taxachauffør.

> Barney - John Goodman

Ja, eller Norm fra Sams bar?

> Troy McClure - William Shatner

Eller Troy Donahue eller Doug McClure?

> Ranier "McBain" Wolfcastle - Arnold Schwarzenegger

Igen sjovt, fordi McBain naturligvis er bygget over Arnold.

> Lovejoy - Moses Hansen

Den holder næppe. Lovejoy har jo ærlig talt mistet knisten som
prædikant. Måske var Moses bedre som Flanders?

> Sikke et grineflip

Det kunne være sjovt. Ligesom dit indlæg. Men nej - uden de rigtige
stemmer ville det aldrig gå.

--
Mvh. Peter
"I've been shot, stabbed, electricuted, hung, ran over, and burnt....I

Fra : Herold

Dato : 06-08-02 23:08

> Hvem dælen er det?

Ed O'Neill er manden "inden i" Al fra Vore Værste År/Married with Children.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-08-02 23:10

Herold skrev:

> Ed O'Neill er manden "inden i" Al fra Vore Værste År/Married with
> Children.

Ah, så dét hedder han! Hehe, ja, han er vist også det nærmeste, vi kan
komme Homer.

--
Mvh. Peter
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids

Fra : Jakob Madsen

Dato : 06-08-02 23:13

Og nu vi er i gang med disse x er bygget over y så må vi da ikke glemme:

Gil - Jack Lemmon (havde det bare været muligt )

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 06:46

In article <aipeon$3kn$1@sunsite.dk>, peter@filmsvar.dk says...

> Hvem dælen er det? Og hvem kan være Homer andre end Dan
> Castallio-et-eller-andet ...?

Det er Ted Bundy fra Married With Children...han er sq da sådan lidt
Homer-agtig

> Ja, eller Norm fra Sams bar?

Du har ret - han ville også være en go' Barney.

> Det kunne være sjovt. Ligesom dit indlæg. Men nej - uden de rigtige
> stemmer ville det aldrig gå.

Tjah...man kunne vel lave en film med rigtige skuespillere, og så lade de
rigtige lægge stemmer til.

Fra : Herold

Dato : 07-08-02 09:11

> Det er Ted Bundy fra Married With Children...han er sq da sådan lidt
> Homer-agtig

Nej nej... AL Bundy. Der er en forskel :) Ted var vist massemorder.

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 16:52

In article <3d50d62d$0$89503$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net says...

> Nej nej... AL Bundy. Der er en forskel :) Ted var vist massemorder.

Auch - jo, der er vist bare en anelse forskel *G*

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 07-08-02 10:23

"Keld Landin-Petersen" <landin-petersen@msn.com> wrote in message
> Bare en sjov lille leg:
>
> Hvis der nu skulle laves en live-action version af The Simpsons, hvem
> skulle så have rollerne?

Har også gået og leget med tanken. Den eneste jeg har kunnet finde der burde
være næsten selvskrevet ville være:

William H. Macy som Ned Flanders

--
/mathias

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 07-08-02 16:19

Hej

Mathias Enevoldsen wrote:
> William H. Macy som Ned Flanders

Den er tilgengæld right on.

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Rune Sindahl

Dato : 07-08-02 15:45

Homer skulle da være John Goodman

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 12-08-02 16:17

Igår viste FoxTV her i Houston faktisk et afsnit af Simpsons, hvori
der er tale om at lave en film. Det bliver foreslået at det skal være
John Goodman der skal spille Homer, men Homer vil hellere ha' at det
bliver Gary Oldman... fnis...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-08-02 18:31

Til alle simpsons Fans kan jeg da lige sige at der er en konkurrence
hvor premien er 2. sæsson af the simpsons på www.thedigitalbits.com
med venlig hilsen
Lars Hoffmann