Utilfredshed med Telia mobil (og osse fast~
Fra : Jan

Dato : 06-08-02 17:48

Hej gruppe
Har lige et spørgsmål til Jer vidende mennesker.
Mit problem kortest fortalt:

købte mobiltlf med telia abb 16.juli 2001.
Telefonen går istykker (min søn vælter på knallert, og tlf ødelægges helt)
31.10.2001 får jeg bekræftelse på at jeg skriftligt har opsagt fra Telia
pr.18.01.2002.
13.03.2002 opdager vi at regningerne på abb stadig betetales via PBS.
Dette stoppes naturligvis omgående.

Telefonabb har ikke været brugt siden 13.09.01

12.07.2002 sendes flg til Telia:

Hvorfor kan jeg ikke få pengene tilbage?
JeG har betalt 2,5 måneders abb for meget på trods af en skriftlig opsigelse
gældende fra 18.01.02 og har lige siden prøvet at få pengene returneret. Jeg
har talt med Thomas 13.03.02 Mette christensen 06.04.02,og igen 19.04, hvor
jeg fik at vide at jeg ville blive ringet op! ( Hvilket ikke skete.)Safie
ville den 24/04 sende en check.
Det gjorde hun aldrig.
26.06.02 ville Jacob Glastrup få en til at ringe tilbage, hvilket heller
skete.

Tog kontakt til Telia igen 29,07,02 hvor Lars Winterberg bekræftede at jeg
har 304,- Kr. tilgode hos dem.
Han ville endvidere sørge for at sagen hurtigst muligt blev afsluttet, ved
at sende sagen som hastesag til deres økonomiafd.
Jeg ville således modtage en check inden for 2 uger.
Bekræftelse på dette ville blive sendt.

Jeg har stadig intet hørt fra Telia, før idag, hvor en kvinde ringer til mig
på min fastnettlf. og vil "undersøge" om jeg var interesseret i et "bedre"
abb hos Telia!!!!

Jeg gør her kvinden opmærksom på mine problemer, og hun er meget villig til
at sende en mail til mobilafdelingen!!
Men da jeg begynder at fortælle om problemet bliver hun strax utålmodig og
har ikke tid mere og må altså "løbe"
Det siger hun flere gange og tilsidst lægger hun SKU røret på!!!!

Har I nogle ideer til hvad man kan gøre i en sådan situation?

Og det er ikke fordi vi har været ublu eller ophidsede fra vores side

Venlig hilsen
Jan Larsen
Asnæs

Fra : Fischer

Dato : 06-08-02 17:55

> Har I nogle ideer til hvad man kan gøre i en sådan situation?

Du er nok på'en. Det er vist svært at gøre noget - bliv ved med at kæmpe,
hvis du synes det er det værd. Ellers skyd en hvid pind efter pengene.
Telia er simpelthen et lorte-selskab.

> Og det er ikke fordi vi har været ublu eller ophidsede fra vores side

Så er det måske på tide?

*Fischer

Fra : Birkoff

Dato : 06-08-02 21:23

Har du snakket med deres regningsafdeling direkte??
Jeg kan ikke huske nummeret, men de har et selv.
Når du ringer til kundeservice må de ikke have noget med regninger at gøre
ud over at sende en mail til regningsafdelingen. Jeg har stået i en
telefonbutik. Og har erfaring med at det hjælper. Gå evt. ind i den butik
hvor du har købt den og få nummeret
MVH Janus