Ikke let tjente Penge!!
Fra : sp

Dato : 06-08-02 17:43

Her bliver du ikke rig fra i dag til i morgen, men hvis du vil gøre en
indsats, kan du sikre din og din Families Fremtid!
Der kræves to ting: En indsats på 7.50 dollar, og at du både kan læse og
skrive Engelsk!
For mere information På Engelsk, tryk på nedenstående link, og tryk på send!
Du behøver ikke at skrive noget!
sap36@Freeautobot.com.

Jeg gør opmærksom på at dette ikke er SPAM, da det står enhver frit at
benytte linket, og man kan til enhver tid stoppe de yderligere
informationer!

Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 06-08-02 22:07

"sp" <sapparis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg gør opmærksom på at dette ikke er SPAM, da det står enhver frit at
> benytte linket, og man kan til enhver tid stoppe de yderligere
> informationer!

Hej SP, som af uransagelige årsager ikke underskriver sig med navn.
Jeg modtager dagligt en række e-mails, som i givet fald heller ikke er spam,
da jeg jo ikke behøver at læse dem.
Hvis du er interesseret i at modtage mere af samme skuffe, som du selv
sender her, vil jeg da gerne - for kun 7,50 DKK pr. mail videresende hvad
jeg måtte få til dig.
Men det kræver altså lige, at du skriver hvem du er, så jeg kan sende en
regning.

Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer
Kjers Kommunikation

Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 06-08-02 22:10

"sp" <sapparis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Her bliver du ikke rig ......

PS.
Når jeg i første omgang downloadede dit indlæg, var det fordi jeg i min
infantile naivitet troede, at det var et seriøst indlæg om, hvordan du var
kommet videre efter en hård start som iværksætter.
Men der blev jeg godt nok skuffet.

Hans Stokholm Kjer, som p.t. har lønarbejde ved siden af arbejdet i
Kjers Kommunikation
for at få det hele til at hænge sammen :-/

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 06-08-02 22:06

On Tue, 6 Aug 2002 18:42:57 +0200, sp wrote in dk.erhverv
<3d4ffc7f$0$89519$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Her bliver du ikke rig fra i dag til i morgen, men hvis du vil gøre en

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

>Jeg gør opmærksom på at dette ikke er SPAM, da det står enhver frit at
>benytte linket, og man kan til enhver tid stoppe de yderligere
>informationer!

Naturligvis er det spam.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen