Ups....
Fra : Bjørn S

Dato : 06-08-02 14:51

Fra : Moller

Dato : 06-08-02 15:04

"Bjørn S" <bjosko@ReMoVeyahoo.com> wrote in message
news:MuQ39.4312$G3.672754@news010.worldonline.dk...
> http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=374952
>
> Når kommer det hertil ........
> /Bjørn

Små elektronisk dimser er til at Hacke :) så mon ikke at efter noget
tid, vil det være muligt at sløre dem, eller få dem til at sende andre ID
numre osv... ???

VH
Lars Molnit

Fra : Anders Winther

Dato : 06-08-02 15:13

> Små elektronisk dimser er til at Hacke :) så mon ikke at efter noget
> tid, vil det være muligt at sløre dem, eller få dem til at sende andre ID
> numre osv... ???
Eller endnu mere simpelt: Afmontere dem?
Man kunne så komme ud for at blive kontrolleret.. Så vanker der nok en stor
bøde..

Er der ikke i et eller andet asiatisk land hvor de har nummerplader på
forgaflen?
Det ville da være mere oplagt end en elektronisk dims.. Hmm.. Men det er
meget grimt at se på..!

Mvh.
Anders Winther
XJ600S '92 - Til salg

Fra : Christian Knudsen

Dato : 06-08-02 15:19

> Små elektronisk dimser er til at Hacke :) så mon ikke at efter noget
> tid, vil det være muligt at sløre dem, eller få dem til at sende andre ID
> [...]
Ellers kan det også være, man kan lave en lille kontakt, hvor man kan tænde
og slukke for den, så man tænder for den, når man stiger af mc, og hvis man
bliver stoppet, men ellers har den slukket. Den skal vel bruge en smule
strøm sådan en....

mvmch
christian

Fra : Moller

Dato : 06-08-02 15:36

> [...]
man
> bliver stoppet, men ellers har den slukket. Den skal vel bruge en smule

Endnu bedre, køre med halv defect lade regulator, enten for høj så den
brænder af, eller for lav til at virke fuldt ud.... men dette ville kun
virke maskiner som ikke er så krævende med batteri'et :) ala Ofroadere, og
underlige MZ'er som min, som bare skal ha en kondensator i stedet for
batteri :) man kan jo også brænde den af med for høj spænding, man kan jo
ikke vide om den virker osv... og derved er man vel uden skyld når du blir
stoppet, og den ikke virker pga. en defect i El-nettet som man kan sige der
må være sket *GGG*

VH
Lars Molnit

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-08-02 15:33

"Bjørn S" <bjosko@ReMoVeyahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=374952
>
> Når kommer det hertil ........
> /Bjørn

LOL: " ...råkjørere..."

Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-08-02 23:43

Bjørn S wrote:

> http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=374952

Hvorfor ikke også implantere chips i røven på butikstyve, fotofælder ved
fodgængerfelter, så man kan se når nogen går over for rødt (fok skal
selvfølgelig have tatoveret en nr.plade i hovedet) og have implanteret et
stykke elektronik, så staten hele tiden kan følge en.
Jeg tror ikke det bliver til noget
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - med nok skidt fra staten allerede

Fra : mikkel \(CB 600 F\)

Dato : 07-08-02 00:13

der er kraftedeme ikke nogen, der så meget, som skal forsøge, at montere en
fucking tracking device på min dejlige maskine.
så hvis det kommer til danmark, vil jeg hellere betale bøden, for ikke at
have den monteret.

men jeg tror heller ikke det bliver aktuelt her i danmark de næste 30 år.
ellers vanker der sgu!!!!