Kald fra Java til et andet .EXE program
Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 17-02-01 01:37

Jeg har et mindre problem med at finde en metode til at kalde andre .EXE
programmer fra et Java prg.
F.eks. i en About-box, hvor der står lidt omkring selve programmet og en
e-mail adresse til mig selv. Meningen var så at jeg ville sende
e-mail-adressen med som parameter til IE.EXE og derved klade IE fra Java
programmet...

Nogle forslag til hvordan jeg får dette problem løst?

Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 17-02-01 01:43

OK... Jeg har fået svar på mit spørgsmål... Skulle bare lige kigge lidt
længere nede i rækken af news... (Filsystem)...

Hvis der er andre der er interesseret er det
java.lang.Runtime.getRuntime.exec(...);

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 17-02-01 03:18

> Hvis der er andre der er interesseret er det
> java.lang.Runtime.getRuntime.exec(...);

Husk lige "()":

java.lang.Runtime.getRuntime().exec(...);

Sorry
Ulrik Magnusson

--
DEUTSCH: You two have some sick sex thing?
BARTON: Sex?! He's a MAN! We WRESTLED!