Counter-Strike
Fra : Jacob

Dato : 06-08-02 14:25

Hej NG

Man kan jo starte spillet (subj.) op ved at lave en genvej til det og så
tilføjge følgende parametre efter genvejen:
"-game cstrike" altså f.eks. "d:\games\hl\hl.exe -game cstrike" så kan man
få konsol på hvis man tilføjer "-console" ... Mit spørgsmål er så om man
ikke kan tilføje noget der gør, at man kan joine en server med det samme
altså f.eks:
"-join <ip>" (har prøvet virker ikke)?!

--
Mvh Jacob

Fra : TB303

Dato : 06-08-02 15:20

Jacob <jacob@pfu-web.dk> skrev i
> [...]
> få konsol på hvis man tilføjer "-console" ... Mit spørgsmål er så om man
> ikke kan tilføje noget der gør, at man kan joine en server med det samme

jo du skal skrive : +connect ip adressse.
Sådan ser min genvej ud til vores server:
D:\Counter-Strike\cstrike.exe -console +connect cs.santaclan.dk:27015

Mvh
[SANTA]-MuffDiver

Fra : Jacob

Dato : 06-08-02 15:39

> jo du skal skrive : +connect ip adressse.
> Sådan ser min genvej ud til vores server:
> D:\Counter-Strike\cstrike.exe -console +connect cs.santaclan.dk:27015

Okay. Mange tak for det julemand. Husk gaverne :D

--
Mvh Jacob
AthlonT-Bird <-- Mit CS nick

Fra : Tinky Winky

Dato : 06-08-02 18:14

> [...]
> få konsol på hvis man tilføjer "-console" ... Mit spørgsmål er så om man
> ikke kan tilføje noget der gør, at man kan joine en server med det samme

Jeg kan anbefale launcher programmet HLSW. http://www.hlsw.net

Det er utrolig godt til at spille CS på nettet. Bare skriv en IP ind, og så
er den på listen. Tryk på en knap og så joiner den serveren.