Fejl i exe fil
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 06-08-02 14:17

Hej gruppe
Jeg har pludselig fået et besynderligt problem:
Mit projekt i udviklingsmiljøet fungerer perfekt, jeg laver en exe fil, der
opstår ingen fejl her, men
når jeg skal køre exe filen får jeg en fejlmeddelelse:
Fejl 3170 og noget med installable ISAM
Kan det hænge sammen med, at jeg har opdateret Windows fra 98 til 2000
m.v.h.
ole

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 06-08-02 15:46

> Kan det hænge sammen med, at jeg har opdateret Windows fra 98 til 2000

JA! Prøv at rekompile filen igen...

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 06-08-02 22:39

> [...]
>Snip
> Kan det hænge sammen med, at jeg har opdateret Windows fra 98 til 2000

Hej igen
Jeg har rekompileret filen med samme resultat
m.v.h.
ole

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 07-08-02 07:20

hmmm....
ISAM er noget med databaser,
http://www.rightonprograms.com/support/02012000.htm
Det lyder til det er det du mangler en ODBC-driver eller sådan noget?

Fra : Jan V.

Dato : 07-08-02 07:54

> [...]
> Fejl 3170 og noget med installable ISAM
> Kan det hænge sammen med, at jeg har opdateret Windows fra 98 til 2000

Prøv at søge på MSDN.MICROSOFT.COM - der er adskillige artikler om det.

Har selv haft fejlen før men kan ikke huske løsningen.

Jan

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 07-08-02 07:52

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP>
> Hej gruppe
> Jeg har pludselig fået et besynderligt problem:
<SNIP>

Hej NG
Nu har jeg selv løst problemet, jeg har opdateret med jet35sp.exe og
vbrun60sp.exe, og
nu køre mine exe filer.
Tak for nu
Ole J. Hansen