Engelske undertekster på LOTR DVD?
Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 06-08-02 12:05

Hej!

Er der engelske undertekster på region 2 udgaven af Lord of the Rings?

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : Jakob Madsen

Dato : 06-08-02 12:25

> Er der engelske undertekster på region 2 udgaven af Lord of the Rings?

Jeps!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 06-08-02 12:32

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in

> Jeps!

Herligt... Jeg har nemlig fået allergi overfor danske oversættelser

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-08-02 17:50

> Herligt... Jeg har nemlig fået allergi overfor danske oversættelser

De stinker tit, men i lotr's tilfælde synes jeg de er ok fordi jeg har læst
bøgerne på dansk, så er det lidt nemmere altid at vide hvor man er... ikke
at det er et problem men alligevel rart at de bruger navne og stednavne som
i de danske bøger... for engangs skyld rigtigt godt oversat...imo

sniper_Nolight

Fra : Tenzel Kim

Dato : 06-08-02 12:56

Jakob Madsen wrote:

> Jeps!

Almindelige undertekster eller de der satans irriaterende Closed Caption
undertekster for hørehæmmede?

Tenz.

Fra : Kong Kent

Dato : 06-08-02 21:23

> Almindelige undertekster eller de der satans irriaterende Closed Caption
> undertekster for hørehæmmede?

Så vidt jeg kunne se var det *ikke* Closed Captions... NICE!!! :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : dumdum

Dato : 07-08-02 15:41

>Så vidt jeg kunne se var det *ikke* Closed Captions... NICE!!! :)

Undskyld, men hvad i al verden er der dog galt med det? At der står nogle
ekstra ord kan du vel i og for sig skide på, og hvis det er på dvd ville det
jo lissom være lidt sært hvis man ikke kunne lave det om. Jeg kan personligt
bedst lide at se filmen på så mange forskellige måder som muligt. F.eks. har
jeg tænkt mig at se de bedste stykker i slowmotion engang, jeg vil nok også
snart se den med Islandske undertekster så jeg kan skrive nogle ord ned, og
jeg ville da også gerne have set den med Closed Caption som du kalder det.
Det kan godt være at jeg har en dårlig humor, men jeg synes det kunne være
ret sjovt :)

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : AJC

Dato : 07-08-02 20:35

"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> wrote in message

> [...]
> Det kan godt være at jeg har en dårlig humor, men jeg synes det kunne være

For meget fritid?

Mvh
AJC.

Fra : Jonas Skjoldan