Nogen som har god erfaring med bluetooth h~
Fra : Arne B.

Dato : 06-08-02 11:30

Nogen som har god erfaring med bluetooth headset fra GN Netcom til Nokia
6310i og/eller ISDN tlf Ascom Eurit 40?

Jeg gider snart ikke mere vente på Nokias Bluetooth headset og da jeg på
kontoret alligevel har brug for et trådløst headset håber jeg på at der er
nogen som har god erfaring med lyd og installation af f.eks. GN 9020 eller
lign. headset.

Fandt denne side http://shop.suprag.ch/deutsch/shop.htm hvor de siger den
både kan bruge på fastnet tlf og mobil.

Nogen som har erfaring hermed?

Tak for hjælpen på forhånd.

Mvh Arne B.

Posted by arne-b@bigfoot.com - please also reply to my e-mail and to the
mailgroup

Fra : Birkoff

Dato : 06-08-02 21:29

Jeg har ikke selv prøvet det, men ved at de generelt har lavet gode headset.
men hvad med ericsson, det har jeg prøvet, og det er god kvalitet. motorola
har også, lavet et, lydkvaliteten er ikke imponerende, men til gengæld kan
du svare og kalde op uden at trykke på noget, det er sgu smart ;-9.
MVH Janus Olsen

Fra : JMo.

Dato : 06-08-02 21:59

On Tue, 6 Aug 2002 22:28:30 +0200, "Birkoff"
<janus@basicelectronics.dk> wrote:

> [...]
>har også, lavet et, lydkvaliteten er ikke imponerende, men til gengæld kan
>du svare og kalde op uden at trykke på noget, det er sgu smart ;-9.

Blot til info: Motorolas Bluetooth-headset er produceret af GN Netcom.

Iøvrigt er S/E's nye HBH-30 et ret lækkert headset. Og prismæssigt på
niveau med HBH-15'eren
(de har ændret på konstruktionen, så batteriet nu sidder omme bag øret
- det betyder at vægtfordelingen er bedre. Samtidig er der nu ladestik
direkte på headsettet, så du ikke skal have holderen med dig for at
kunne lade det op.)