Efterlysning: Gul CBR 600 årg.1999 stjålet
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 06-08-02 10:10

Primo august er min motorcykel stjålet fra en garage i København (Østerbro)

Jeg savner "hende" naturligvis meget og giver en pæn dusør, for hjælp til at
få "hende" hjem igen (helst i rimelig stand)

Reg.nr: EL 16 160
Model : Honda CBR600 Fx
Årgang: 1999
Farve : Gul/ grøn

Kendetegn:
Monteret med Givi bagage-rack
Ridser på den synlige motordel i venstre side
Revne (knap 10 cm lang) i den øverste del af kåbens venstre side

Standard billede lagt under
Fra : BoS

Dato : 06-08-02 10:17

"Kim Rasmussen" <efterlystcbr@hotmail.com> skrev
> Reg.nr: EL 16 160
> Model : Honda CBR600 Fx
> Årgang: 1999
> Farve : Gul/ grøn

Din nummerplade er da i det mindste til at huske, hvis svinene skulle vise
sig ude på vejen i det nordsjællandske, hvor jeg oftest kører. EL 16 160!!!

Håber, du får den uskadt tilbage. Du har vel kasko på sådan en fin ny sav?

mvh Bo