salg af brugt bil
Fra : Henrik H

Dato : 06-08-02 08:50

Da jeg står for at skulle sælge en brugt bil privat er jeg i tvivl om
nogle forhold.
Hvordan skal aftalen udfærdiges så man er sikker på at have fået alle
ting med ??
Her tænker jeg specielt på "købt som beset" - hvordan skal det
formuleres så det er juridisk gældende.

Er der andre forhold jeg skal tage højde for i en købsaftale.

MVH

Henrik

Fra : John Kristiansen

Dato : 06-08-02 08:57

FDM har en standard kontrakt for disse ting, i gamle dage
kunne man få den gratis på deres hjemmeside hvordan det
er nu ved jeg ikke.

-John

[This followup was posted to dk.videnskab.jura and a copy
was sent to the cited author.]

In article
<3d4f7faa$0$87286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
hansehen@mail.tele.dk says...

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 06-08-02 08:56

On 06.08.2002 9:50, in article
3d4f7faa$0$87286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Henrik H"
<hansehen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> ting med ??
> Her tænker jeg specielt på "købt som beset" - hvordan skal det

Jeg vil foreslå dig at ofre de 150 kr. det koster at købe
www.familieadvokaten.dk's færdige kontrakt. Der skulle være taget højde for
disse ting. Hvis ikke den passer dig, har du 30 dages returret.

http://www.familieadvokaten.dk/Formularer/267.html

/kristian

Fra : B. Sørensen

Dato : 06-08-02 09:52

> [...]

> nogle forhold.
> Hvordan skal aftalen udfærdiges så man er sikker på at have fået alle

<http://www.dkfritidbil.dk/diverse/Slutseddel.pdf>

Hvis jeg ikke husker helt galt er Peter G C hovedmanden bag dette dokument.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Peter G C

Dato : 06-08-02 10:13

"B. Sørensen" <.@.> skrev i en meddelelse news:aio2pv$695$1@sunsite.dk...

[klip]

> Hvis jeg ikke husker helt galt er Peter G C hovedmanden bag dette
dokument.

Det er jeg helt sikkert ikke - det er vist FDM's aftale.

/Peter

Fra : B. Sørensen

Dato : 06-08-02 11:16

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote

> Hvis jeg ikke husker helt galt er Peter G C hovedmanden bag dette
> dokument.

> Det er jeg helt sikkert ikke - det er vist FDM's aftale.

Det beklager jeg.
Var ellers ret sikker på at du blev kædet sammen med dette dokument ovre i dk.fritid.bil. ... Det siger vist mest om mig

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Peter G C