Today's the day: LOTR: FOTR
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 06-08-02 08:48

Nå, hoveder, så kommer den i dag.
Har nogen været til midnatsforestilling for at hente den?

Fra : Morten Steen

Dato : 06-08-02 09:23

> Nå, hoveder, så kommer den i dag.

Hoveder?

Morten

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 06-08-02 11:03

Variant til "Venner", "Folkens", "Alle sammen", osv, og er
bestemt ikke negativt ment.

Fra : Morten Steen

Dato : 06-08-02 11:24

> Variant til "Venner", "Folkens", "Alle sammen", osv, og er
> bestemt ikke negativt ment.

Ohhh... der hvor jeg kommer fra, bruger man nemlig "hoved" som skældsord.
Som i : "Hvad laver du, dit hoved?!"
Men no offense taken.

Og forresten, jeg venter også til 4/5-disk udgaven... måske. Man er vel
fristet?

Morten

Fra : Taba

Dato : 06-08-02 10:20

Nej, venter til extended version er ude

--
/Taba
Fjern "REMOVE" i mail adr. for at svare direkte

Fra : Ann Loft

Dato : 08-08-02 17:45

lige min mening...

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 06-08-02 12:29

Jeg stod I kø ved axel musik på hovedbanen og købte den, sammen med Harry
Potter, og Vanilla Sky.

og jo jeg skal da også have Extended Version.. dette er jeg en for stor
film. :)

/jonas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-08-02 12:51

"Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> escribió en el mensaje
> Jeg stod I kø ved axel musik på hovedbanen og købte den, sammen med Harry
> Potter

Wow, jeg vidste ikke Harry Potter havde DVD afspiller )

Fra : ottesen

Dato : 06-08-02 13:02

> "Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> escribió en el mensaje
Harry

> Wow, jeg vidste ikke Harry Potter havde DVD afspiller )

LOL. Hvad fanden lavede han også på Hovedbanen? Søgte efter perron 9½ eller
hvad nummer den nu har....

/ottesen

Fra : dumdum

Dato : 07-08-02 13:38

>LOL. Hvad fanden lavede han også på Hovedbanen? Søgte efter perron 9½
>eller hvad nummer den nu har....

Perron 9 3/4. Det er da meget muligt at Hogwarts nu også har udvidet til
danske elever eller og henter de udvekslingsstudenter eller lign. Så til
alle 9-10-årige i denne nyhedsgruppe: Hold øjne og ører åbne efter en
pergament farvet komvolut med et rødt stempel udenpå i næste sommerferie.
Hvis I endnu ikke har fået sådan en så, bare ærgeligt, er I ikke blevet
optaget!

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : H.O.T

Dato : 06-08-02 13:05

"

> Var så heldig, at den kom med posten igår............
Og husk, de n er billigere i Sverige.....249 skr, er det laveste jeg har
set.....

Henrik

Fra : Mads Breddam

Dato : 06-08-02 16:42

> Og husk, de n er billigere i Sverige.....249 skr, er det laveste jeg har
> set.....

Det kosten den også i Bilka.

--
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : H.O.T

Dato : 06-08-02 18:44

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Det kosten den også i Bilka.
> Ja, men med den kurs der er nu, så er det ca. 210 dkr.....

Henrik

Fra : Sparre

Dato : 06-08-02 13:52

Hentede den har til morgen i den lokale "fuptex" til 259,- + en grim plakat
jeg har hældt på min lillebror :)

Fra : flemsus

Dato : 06-08-02 17:35

Og hvis man kan undvære de danske undertekster er den meget billigere i
England.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-08-02 17:52

> Nå, hoveder, så kommer den i dag.
> Har nogen været til midnatsforestilling for at hente den?

Jep hentede den i Odense i går nat + en dejlig DTS udgave af Evil Dead... og
en plakat til sønnnike der osse har fået set filmen nu.

sniper_Nolight

Fra : jrb

Dato : 06-08-02 17:54

Jeg har købt den i Fakta til 249,-. Men der er bare den ulempe at jeg ikke
kan afspille selve filmen. Hverken på computer eller i min (kodefri)
dvdafspiller. Bonusmateriale-cden går fint nok. Har været nede for at bytte
en gang, men det hjalp ikke.
Nogen der ved om der er lagt noget snedig regionsbeskyttelse på? Men hvorfor
skulle de egentlig gøre det?

/jrb

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-08-02 18:38

> [...]
bytte
> en gang, men det hjalp ikke.
> Nogen der ved om der er lagt noget snedig regionsbeskyttelse på? Men

er det reg 2?

sniper_Nolight

Fra : jrb

Dato : 06-08-02 19:36

>er det reg 2?

Ja.

/jrb

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 06-08-02 20:53

jeg kan sagtens se den, ingen problemmer her.. bedre end jeg kunne huske..
:)

/jonas

Fra : Sparre

Dato : 07-08-02 16:36

Jeg har heller ikke haft probs med den, på vores sucky United 3151 :)

Fra : Christian

Dato : 07-08-02 06:18

> [...]
bytte
> en gang, men det hjalp ikke.
> Nogen der ved om der er lagt noget snedig regionsbeskyttelse på? Men

Jeg har samme problem jeg kan heller ikke afspille selve filmen i min
kodefri dvd afspiller heller ikke selv om jeg vælger "fast" region. Jeg kan
dog godt afspille den på min computer med powerdvd.

/Christian

Fra : Christian

Dato : 07-08-02 08:38

Jeg har sgu fået min til at æde den....man skal på min afspiller bare trykke
play en ektra gang når den "loader" så køre det.

/Christian

Fra : Michael Skov

Dato : 07-08-02 05:28

jesper*@mafia.dk skriver:
> [...]
>bytte
>en gang, men det hjalp ikke.
>Nogen der ved om der er lagt noget snedig regionsbeskyttelse på? Men

Hvilken DVD afspiller har du ?

MU!
PERCHIK "Money is the world's curse"
TEVYE " May the Lord smite me with it! And may I never recover!"
From Fiddler on the Roof (1971)
MU! (http://www.mobilixnet.dk/~mob65045/?22/)

Fra : jrb

Dato : 07-08-02 08:19

Min er en billig Daewoo.
Jeg har lige talt med SF-film. De siger at de har haft problemer med
"bambusmodellerne", da det ikke overholder nogle standarder. Men det skulle
ikke være pga regionsbeskyttelse.

Nå, jeg må ned i fakta og returnere filmen.

/jrb

Fra : Michael Skov

Dato : 07-08-02 13:17

jesper*@mafia.dk skriver:
>Min er en billig Daewoo.

Det var det jeg frygtede. Jeg har haft 2 bambus maskiner som jeg kylede
tilbage i hovedet på forretningen da de ikke ville afspille hendholdvis
tarzan og the abyss.
Du kan godt risikere at forretningen ikke vil tage filmen tilbage da der
ikke er noget ivejen med den. Det er jo din afspiller der er problemet.
Og der er ikke noget du kan gøre ved det.

MU!

PERCHIK "Money is the world's curse"
TEVYE " May the Lord smite me with it! And may I never recover!"
From Fiddler on the Roof (1971)
MU! (http://www.mobilixnet.dk/~mob65045/?22/)