Sprog i udenlands Nokia 3330
Fra : KR

Dato : 06-08-02 00:04

Hej alle!

Håber lidt en her kan hjælpe mig.
Har investeret i en udenlandsk 3330 (fik den billigt)...
Den "taler" for tiden engelsk - og dansk er ikke muligt at vælge under
sprog.
Ej heller vil den med mit danske sim-kort og valg af "automatic" finde ud af
at "tale" dansk.

Nogen der har et lille trick? kan det overhovedet lade sig gøre? Kan Nokia
Store evt. opdatere software - og vil de det gratis?

V.h.
Kasper

Fra : Cassandra

Dato : 06-08-02 06:48

"> Nogen der har et lille trick? kan det overhovedet lade sig gøre?
Jeg kan opdatere softwaren til Dansk sprogpakke,
det koster 25 kr

Kan Nokia
> Store evt. opdatere software - og vil de det gratis?
det kan de godt, og nej det vil de ikke gøre gratis!!

Mvh
"C@ss"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-02 09:31

Cassandra skrev:

>det kan de godt, og nej det vil de ikke gøre gratis!

VIL de overhovedet gøre det (altså mod betaling)? Jeg mener at have
hørt folk der har fået afslag, da Nokia ikke ønsker parallelimport.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : KR

Dato : 06-08-02 12:37

Har du en side? Email adresse? Hvordan foregår det?
Er der andre der gør det? nogle Homepages hvor man kan læse om det?

Tak for foreløbelig hjælp!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-02 12:42

KR skrev:

>Har du en side? Email adresse? Hvordan foregår det?
>Er der andre der gør det?

Okke ja, der er vidst mange efterhånden.

>nogle Homepages hvor man kan læse om det?

Handel bør du holde i markedgrupperne - i dette tilfælde vil
news:dk.marked.privat.telefon.mobil være den rigtige gruppe.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Lukket fra onsdag d. 7. august til søndag d. 11. august.

Fra : KR

Dato : 06-08-02 14:19

[snip]
> [...]
>
>Handel bør du holde i markedgrupperne - i dette tilfælde vil
>news:dk.marked.privat.telefon.mobil være den rigtige gruppe.

[Snap]

Tak .....det vil jeg så gøre - havde ikke tænkt over det....

Fra : Cassandra

Dato : 06-08-02 13:44

> Har du en side? Email adresse? Hvordan foregår det?
> Er der andre der gør det? nogle Homepages hvor man kan læse om det?
Min site er under udvikling,
så den er ikke tilgængelig lige PT
men du kan maile mig for mere info

Mvh
C@ss

Fra : KR

Dato : 06-08-02 14:20

[snip]
>Min site er under udvikling,
>så den er ikke tilgængelig lige PT
>men du kan maile mig for mere info
>
>Mvh
>C@ss
[snap]

okey dokey. . . . . . . ..
Det var bare mest hvis du lige havde en side var det ikke så "skummelt" - du
ved bare at sende sin mobilos til en fremmed uden nogen baggrund ?
Kan være jeg lige kontakter dig - tak for svar!