Aeroflot til Kathmandu?
Fra : Uffe Holst

Dato : 16-02-01 23:53

Hej,

Nogen der ved om man kan flyve til Kathmandu, Nepal, med
Aeroflot og i givet fald hvad det koster?

Kiggede på http://www.aeroflot.ru, men den var på russisk,
og den engelske versioin "will be released soon", men det
kan jeg ikke bruge til noget lige her og nu.

Fra : Dorthe P. Lahrmann

Dato : 17-02-01 02:59

> Nogen der ved om man kan flyve til Kathmandu, Nepal, med
> Aeroflot og i givet fald hvad det koster?

Prøv hos deres kontor i Kbh, tlf. 3312 6338, de plejer at være udsøgt
venlige og hjælpsomme.

Dorthe

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-02-01 19:01

In an article of 17 Feb 2001 Dorthe P. Lahrmann wrote:

> Prøv hos deres kontor i Kbh, tlf. 3312 6338, de plejer at være udsøgt
> venlige og hjælpsomme.

Ja, det er jo altid en mulighed :)) Havde håbet, at der var nogen her,
der måske havde prøvet det...

--
Uffe Holst

Fra : Erik Munck

Dato : 17-02-01 08:32

Du kan oversætte siden fra russisk til engelsk, du kan gå in på søgemaskinen
og søge - translate -find den søgeside som har denne funktion hvor du
vælger hvilken adr. du vil have oversat og til hvilket sprog, dog ikke dansk
endnu.

Muncken

Uffe Holst <uhc@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nF.kF.FC22NLKgtqbLxVf.NR@post6.tele.dk...

Fra : Erik Munck

Dato : 17-02-01 08:37

Hej igen

Prøv altavista.dk - de har oversæt funktionen med en hel web side.

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-02-01 19:02

In an article of 17 Feb 2001 Erik Munck wrote:

> Prøv altavista.dk - de har oversæt funktionen med en hel web side.

Det ville vist være nyt, hvis de kunne klare russisk, og det kan de skam
stadig ikke.

--
Uffe Holst

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 18-02-01 01:02

Uffe Holst wrote:

> [...]
> og den engelske versioin "will be released soon", men det
> kan jeg ikke bruge til noget lige her og nu.

Prøv http://www.aeroflot.com og http://www.aeroflot.org.

//Emil Jelstrup

Fra : Simon Foldager

Dato : 19-02-01 21:03

Hej

Jeg har taget turen to gange i 95 og 96. Aeroflot flyver ruten, men du skal
dog over Moskva. Hvis du køber billet så smil når folk kommer med deres
fordomme om Aeroflot, og glæd dig over de penge som du har sparet, de flyver
Boing på mange af deres udenrigsruter og betjeningen er venlig og kompetent.
Dog skal man regne med lidt forsinkelser og lidt ventetid i Moskva. Tag det
som en oplevelse jeg har flere gange haft mange gode og sjove minder med
hjem (nogen af de bedste fra rejserne :- ) fra ophold i Moskva lufthavn.
For øvrigt kan du købe din rejse i jysk rejsebureau
http://www.jysk-rejsebureau.dk ), uden russiskkundskaber og desuden har de
et fantastisk kontor i Kathmandu (jysk service center) som hjælper med alt.
Deres hjælpsomhed er utrolig og man er velkommen uden at man rejser med
jyske.

Håber det gav lidt svar.

Mvh. Simon Foldager

Rejs smart: Flyv Aeroflot