Persongalleri /DFM skribenter ???
Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 21:28

Hej gruppe

Jeg læste i et tidl. indlæg, at der savnedes personificering af skribenterne
her i gruppen

Så jeg iler fluks med et tilbud...jeg har oprettet en side på vores
hjemmeside (knap fra forsiden), hvor det er muligt at få lagt sit navn og
billede ind.....interesse ????

Jeg har lagt mig selv ind, selv om min deltagelse i debatterne ikke har
været for god på det sidste (1½ år)

www.mcinstruktoererne.dk

Hvis det har interesse, så send blot en mail, med et billede vedhæftet og
lidt oplysninger og vupti, kort efter kan alle belure jeres karakteristisk
ansigtstræk m.v. ;-P

Hvis jeg er helt galt på den....og det hænder, så kom frem med din mening,
så jeg kan spare pladsen på serveren og slette det hele igen ,'/}

Reno Jensen
webmaster@mcinstruktoererne.dk
Yamaha Dragstar 1100 &
BMW K1100 Sidst set holdende på nedkørsel til Holbækmotorvejen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-08-02 21:49

> [...]
> webmaster@mcinstruktoererne.dk
> Yamaha Dragstar 1100 &
> BMW K1100 Sidst set holdende på nedkørsel til Holbækmotorvejen

Det kan faktisk lade sig gøre på http://www.dmcn.dk , prøv at finde
Kenneth S på dmcn-listen

Kenneth S

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 21:49

> Det kan faktisk lade sig gøre på http://www.dmcn.dk , prøv at finde
> Kenneth S på dmcn-listen
>
> Kenneth S

Baaahhh var jeg ikke klar over, såååå er det lidt omsonst at forsøge at lave
noget tilsvarende.....

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det

Reno
Yamaha Dragstar 1100
BMW K1100 med fler farvet lys

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-08-02 22:01

> [...]
at lave
> noget tilsvarende.....
>
> Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det

Nej nej, sådan skal du ikke tage det.

Jeg har indlejret lidt html med et eksternt billede i
motorcykelbeskrivelsen, ganske hacker-agtigt.

Bliv endelig ved, dit forslag lyder ganske ok.

Kenneth S

PS. Tak for sidst, 26.maj, toksværd

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 22:01

> Nej nej, sådan skal du ikke tage det.
>
> Jeg har indlejret lidt html med et eksternt billede i
> motorcykelbeskrivelsen, ganske hacker-agtigt.

Ja, jeg undredes også, for da jeg ville melde mig til, så kunne jeg ikke
finde noget sted at putte billedet, ganske smart det du har lavet.

> Bliv endelig ved, dit forslag lyder ganske ok.

Jamen så lader vi den stå lidt endnu

> Kenneth S
>
> PS. Tak for sidst, 26.maj, toksværd

Selv tak....syntes nok jeg kunne genkende ansigtet

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-08-02 22:10

> Selv tak....syntes nok jeg kunne genkende ansigtet

Ja, hvorfor er der egentlig ikke billeder fra den 26. ?

...jeg mener der var en strisser som rendte rundt og knipsede os, dog
uden måleudstyr

Kenneth S

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 22:12

> Ja, hvorfor er der egentlig ikke billeder fra den 26. ?
>
> ..jeg mener der var en strisser som rendte rundt og knipsede os, dog
> uden måleudstyr

hmmmm det må undersøges nærmere...vi nedsætter en gruppe, som kan foretage
de nødvendige efterforskningsskridt....vi må til bunds i denne sag....enten
kommer der billeder fra kurset på siden eller også trækker vi sagen i
langdrag, så du tilsidst har glemt, at du var med

Reno
BMW K1100 hilser på "næsten" alle motorcyklister
Yamaha Dragstar 1100 hilser på alle motorcyklister

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 05-08-02 22:06

> PS. Tak for sidst, 26.maj, toksværd

Jeps. En af de vigtigere sætninger at kunne... i visse situationer forstås

(Toksværd, 19. maj)

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 22:12

> Jeps. En af de vigtigere sætninger at kunne... i visse situationer forstås
>

> (Toksværd, 19. maj)

Selv tak for sidst

Reno

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-08-02 22:15

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> PS. Tak for sidst, 26.maj, toksværd

Bøde?

Rittig

Fra : Reno Jensen

Dato : 05-08-02 22:32

"> > PS. Tak for sidst, 26.maj, toksværd

> Bøde?
>
> Rittig

Næ kun høflighed efter deltagelse i kursus
Tror jeg nok.

Reno
Yamaha Dragstar 1100
BMW K1100 nydelig i hvid og sort

PS. Claus undskyld, men jeg kom vist til at svare direkte til dig istedet
for i gruppen....fejltryk

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-08-02 22:46

"Reno Jensen" <webmasterXNOSPAMX@mcinstruktoererne.dk> skrev i en meddelelse

> PS. Claus undskyld, men jeg kom vist til at svare direkte til dig istedet
> for i gruppen....fejltryk

Det overlever jeg nok.

Rittig

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-08-02 22:49

> Bøde?

Nej, jeg var til det udmærkede kørekursus som Reno og co. udbyder, kan
klart anbefales..

Kenneth "kendt, ikke søgt" Sørensen

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-08-02 22:49

On Mon, 5 Aug 2002 22:49:03 +0200, "Kenneth Sørensen"
<kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote:

Hej Kenneth.

>Det kan faktisk lade sig gøre på http://www.dmcn.dk , prøv at finde
>Kenneth S på dmcn-listen

Det ser kanon ud - godt gået.

Jeg har benyttet lejligheden til at sende Hylle en fod
Der var vist noget om at det officielt skulle være lavet for længe
siden.

Jeg syntes nu også at Reno's initiativ er til 100 point, men kan vi få
det ind i DMCN må det være det rigtige sted.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-08-02 22:52

> Det ser kanon ud - godt gået.

Tak *fnis* jeg træner også lidt en gang i mellem

Kenneth S

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-08-02 23:03

On Mon, 5 Aug 2002 23:51:59 +0200, "Kenneth Sørensen"
<kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote:

Hej Kenneth.

>Tak *fnis* jeg træner også lidt en gang i mellem

Det er smart med den link
Jeg tror jeg "lusker" den samme ind fra min hjemmeside ;.)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 06-08-02 21:16

> [...]
>
> Jeg har benyttet lejligheden til at sende Hylle en fod
> Der var vist noget om at det officielt skulle være lavet for længe

Ja, det må være noget i den stil DMCN skal lave, og det skal nok til at
være, da det lyder som om folk er ved at være trætte af at vente.

Hvis de respektive ikke har den fornødne tid til at få ordnet det, må de jo
uddelegere arbejdet, da det er letforståeligt at der er flere herinde der
gerne vil lave det, så hvis det skal ind under DMCN, så kom i gang.

Mvh
Mogens Dammand
TA

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-08-02 23:49

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> uddelegere arbejdet, da det er letforståeligt at der er flere herinde der
> gerne vil lave det, så hvis det skal ind under DMCN, så kom i gang.

Jeg har faktisk henvendt mig til DMCN og tilbudt min hjælp. Helt seriøst
mener jeg faktisk at det kan smækkes sammen på et par aftener, men jeg
venter stadig på en eller anden formel tilbagemelding fra dem om hvorledes
arbejdet skal fordeles og om de overhovedet har brug for min hjælp.

Tony

Fra : Jon Larsen

Dato : 06-08-02 15:19

> Det kan faktisk lade sig gøre på http://www.dmcn.dk , prøv at finde
> Kenneth S på dmcn-listen
>
> Kenneth S
xxxxxxxxxxxx

Hvordan får man sit grimme korpus op på den side ????

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 08:14

> Jeg har lagt mig selv ind, selv om min deltagelse i debatterne ikke har
> været for god på det sidste (1½ år)
>
> www.mcinstruktoererne.dk

Hej Reno og Kenneth
Jamen I ser jo både flinke og helt fredelige ud.
Steen prøv at finde et billede uden for mange rynker ikke, haha, NEJ det
skrev jeg ikke.
Jeg ville da også gerne på med min flotte MC, men jeg tror jeg er
black-listet fra DMCN, jeg er i hvert tilfælde ikke oprettet, nok på grund
af alt mit brok .

Hilsen Denise
XJ600S, 02

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 06-08-02 13:53

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ville da også gerne på med min flotte MC, men jeg tror jeg er
> black-listet fra DMCN, jeg er i hvert tilfælde ikke oprettet, nok på grund

det skal du ikke tro jeg er nu heller ikke med selvom det er noget tid siden
jeg meldte mig til...

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 + mvx250f '86 (til salg) http://hjem.get2net.dk/pso-dk )

Fra : Jørgen Winther

Dato : 06-08-02 15:30

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund@*nospam*jakobsen.tdcadsl.dk> wrote
in message news:3d4fc648$0$78151

> det skal du ikke tro jeg er nu heller ikke med selvom det er noget tid
siden
> jeg meldte mig til...

Nej, det lykkedes da for nyligt mig at komme med ved at presse lidt på, så
dét var opskriften

--
Jørgen
DMCN#582

Fra : Niller

Dato : 06-08-02 16:11

> det skal du ikke tro jeg er nu heller ikke med selvom det er noget tid
siden
> jeg meldte mig til...

Det er i ikke ene om

Jeg er også blandt den håbefulde flok der venter på at blive foreviget.

Men sådan som jeg har forstået det, er det kun et spørgsmål om tid.

Og så har jeg ikke engang brokket mig !

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 06-08-02 21:08

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er også blandt den håbefulde flok der venter på at blive foreviget.
>
> Men sådan som jeg har forstået det, er det kun et spørgsmål om tid.

det har jeg nu heller ikke, jeg vil da lige give dem lidt tid endnu (det er
jo da sommer endnu :) )

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-08-02 21:16

On Tue, 6 Aug 2002 09:14:05 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

Hej Denise.

>Steen prøv at finde et billede uden for mange rynker ikke, haha, NEJ det
>skrev jeg ikke.

Jeg kan jo bare benytte pige tricket, spartel og maling, medens
billedet bliver taget

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 06-08-02 21:40

> Hej Denise.

> Jeg kan jo bare benytte pige tricket, spartel og maling, medens
> billedet bliver taget

Det er meget lettere i Photoshop

Kenneth S

Fra : Niller

Dato : 06-08-02 21:43

> Jeg kan jo bare benytte pige tricket, spartel og maling, medens
> billedet bliver taget

Ja de ka' jo no'en tricks

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Denise

Dato : 07-08-02 08:58

"Niller" <nielsras@privat.dk> wrote in message

> Ja de ka' jo no'en tricks
>
> --
> Venlige hilsener
> /NILLER -> GSX 600 F

Jeps, vi kan skam mange tricks, og nogle gange er mændene for sløve til at
lure dem af
Hilsen Denise

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-08-02 19:34

On Wed, 7 Aug 2002 09:58:20 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

Hej Denise.

>Jeps, vi kan skam mange tricks, og nogle gange er mændene for sløve til at
>lure dem af

Naej - men vi er gode til at lade som om - "part of the game"

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Niller

Dato : 08-08-02 19:29

> Jeps, vi kan skam mange tricks, og nogle gange er mændene for sløve til at
> lure dem af
> Hilsen Denise

Æhm......bliver det så ikke lidt fimset ?

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Reno Jensen

Dato : 06-08-02 17:37

Er i generte ?... =8-O

Der er endnu ikke nogen, som har turdet at smide deres kontrafej op på
siden....

Det er ment som et tilbud, indtil DMCN får lavet deres eget fotosystem,
hvilket lige får mig ind på, at jeg har lavet en upload side, hvor
oplysningerne blot skal tastes ind...meeeeen jeg har ikke helt fundet ud af,
hvordan billedet bliver vedhæftet, men der plads til at skrive et link til
et billede på nettet, så klø på og lad os se om vi har sås ude i samfundet

Adressen er fortsat www.mcinstruktoererne.dk

Reno Jensen
webmaster@mcinstruktoererne[NoSpam].dk
Yamaha Dragstar 1100 &
BMW 1100 Ej blåt til lyst

Fra : Reno Jensen

Dato : 06-08-02 18:45

Nææ Hekto var ikke genert.

Hvem er Hekto ??? se www.mcinstruktoererne.dk under dk.fritid.motorcykler >
persongalleri

Tak til Hekto

Reno Jensen
Yamaha Dragstar 1100
BMW 1100 hilser også uden at det koster

Fra : Reno Jensen

Dato : 08-08-02 07:01

Peder har tilmeldt sig galleriet på

www.mcinstruktoererne.dk under d.f.m. skribenter

Reno Jensen
webmaster@mcinstruktoererne[NoSpam].dk
Yamaha Dragstar 1100 &
BMW 1100 Højt hævet blåt arbejdslys

Fra : Reno Jensen

Dato : 06-08-02 17:43

"genudsendelse....TDC gad åbenbart ikke at sende den første"

Til de ærede skribenter