erfaringer med Telias GPRS
Fra : KGB

Dato : 05-08-02 21:18

Nu er eg blevet helt hooked på at skifte abbonement så jeg både kan GPRSe og
ringe etc ...
Telia lyder umiddelbart god, men

1) Nogen der har erfaringer med deres GPRS ?
2) Hvorledes er deres roaming i udlandet, fin eller ??
3) Kan man GPRSe i udlandet og på sonofon's net i DK ?
4) Hvorledes er deres service generelt ?
5) Andet ?

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Andrew

Dato : 05-08-02 21:47

Hvad koster det hos Telia???

Mvh anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 22:00

Andrew/Anders skrev:

>Hvad koster det hos Telia?

Et hurtigt kig på Telias hjemmeside gav svaret:

http://www.telia.dk/bvo/info/gen_info.jsp.html?OID=PriserDataPri_2&CID=-27379

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-08-02 05:50

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote

> 1) Nogen der har erfaringer med deres GPRS ?

Ja, det fungerer udmærket.

Jeg havde mange problemer med udfald til at starte med, men
det løste sig da jeg satte GPRS til Altid Online i stedet for
Efter Behov. Jeg kan dog ikke se hvorfor det skulle hjælpe på
udfald, måske har jeg misforstået noget, måske er det en bug
i min N6310.

> 2) Hvorledes er deres roaming i udlandet, fin eller ??

Efter sigende i gruppen må man ikke kunne forvente at roame
GPRS i udlandet, men jeg ved det ikke.

> 3) Kan man GPRSe i udlandet og på sonofon's net i DK ?

På Sonofon, ja.

> 4) Hvorledes er deres service generelt ?

Udmærket. Jeg har dog Telia Mobiz, ved ikke med privat abo.

> 5) Andet ?

Jeg har lavet hastighedsmålinger med min bærbare og det ser
ud til at hastigheden for det meste ligger på 28Kbps.

Ole Thomsen