news.inet.tele.dk
Fra : BabyWolf

Dato : 05-08-02 21:27

Hejsa.
Er der nogle som heller ikke kan uploade beskeder i forskellige newsgrupper,
bl.a. dk.binaer.musik.

Fra : Stefan Garvig

Dato : 06-08-02 04:44

Hej Babyvuf

Du skal have abonnement til news.inet.tele.dk - ellers har du ikke angang
til news-serveren. Det samme gælder for news.cybercity.dk. De er begge
abonnement-newsservere! Desværre. Og mange flere til.

Men prøv news.sunsite.dk. Det er en gratis news-server.

Venligst

Stefan Garvig

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 06-08-02 05:24

On Mon, 5 Aug 2002 22:26:43 +0200, "BabyWolf" <babywolf@tdcspace.dk>
wrote:

>Hejsa.
>Er der nogle som heller ikke kan uploade beskeder i forskellige newsgrupper,
>bl.a. dk.binaer.musik.

For at bruge denne server skal du komme fra en TeleDanmark/opasia IP,
det vil sige have TDC som internetudbyder.
/Hans

Fra : BabyWolf

Dato : 06-08-02 14:58

Hejsa.
Jeg er på TDC´s ADSL.
Det mystiske er at jeg kan sende post i denne gruppe, men jeg ikke kan sende
i f. eks dk.binaer.musik og alt.binaries.games.
Skal man have en "speciel tilladelse" til at kunne uploade, siden at de
"newsgrupper" det er lidt guf på er til de "udvalgte"
Jeg har ringet til TDC´s Hotline 4 gange om fejlen, og intet er sket.
Desuden har jeg skrevet 1 gang, hvor de ville kontakte mig, men har intet
hørt. De gør ikke meget for deres kunder, bortset fra deres priser.

BabyWolf.

Fra : Kaare Tyroll

Dato : 07-08-02 08:34

"BabyWolf" <babywolf@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> Desuden har jeg skrevet 1 gang, hvor de ville kontakte mig, men har intet
> hørt. De gør ikke meget for deres kunder, bortset fra deres priser.

Hvilken fejlmeddelelse får du? Har du en newsgrabber?

Med venlig hilsen,
Kåre Tyroll

Fra : BabyWolf

Dato : 07-08-02 15:49

Ja, jeg har en Newsgrabber, Newsbin Pro og Agent, men den kommer med den
samme fejl:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'REQ: Tycoon', Konto:
'news.inet.tele.dk', Server: 'news.inet.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
server: '441 437 EMP rejected (md5)', Port: 119, Sikker (SSL): Nej,
Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Har prøvet med samme meddelelse både fra Outlook Express, Agent og Newsbin.
Når jeg f.eks prøver i Alt.binaer musik for jeg den ovenstående fejl. Når
jeg i denne newsgruppe her sender en post går den glat igennem, pudsigt.
Håber TDC (Typisk Dumme Cabelfolk) læser dette.

Fra : KsNa

Dato : 07-08-02 19:04

--

"BabyWolf" <babywolf@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Håber TDC (Typisk Dumme Cabelfolk) læser dette.

Og du tror at de vil hjælpe dig, med den bemærkning.

Mvh.

Kim

Fra : BabyWolf

Dato : 08-08-02 20:39

Nej men det kan da være de kan se problemet.

Fra : Apollo14

Dato : 09-08-02 20:35

"BabyWolf" <babywolf@tdcspace.dk> pludrede i news:3d52c8d5$0$88357
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Nej men det kan da være de kan se problemet.
>
> "KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse

-snip- en masse om TDC og folk's betjening af deres newsposter.

Hvad med at hoppe over i en af de interne grupper. De har deres egne
grupper til sådan nogle ?.
Med med den fejl du har fået, har du sendt den samme besked for mange
gange, eller oxo er den for lille, det tjekker deres newsserver nemlig.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com