Luk for mere MH
Fra : Erik L

Dato : 05-08-02 21:05

Er det ikke muligt at stoppe alt den MH snak, det virker meget som det igen
er begyndt, hvor det startede.

Og smid Bo Warming ud af dk.livssyn.kristendom

Erik L

Fra : Niels

Dato : 05-08-02 21:49

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke muligt at stoppe alt den MH snak, det virker meget som det
igen
> er begyndt, hvor det startede.

Du kan jo passende starte med selv at undlade at svare på breve indeholdende
noget om MH..

incl denne..

> Og smid Bo Warming ud af dk.livssyn.kristendom

he he

Niels

Fra : Erik L

Dato : 06-08-02 06:12

"Niels" <ikke.til@raadighed> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen
>
> Du kan jo passende starte med selv at undlade at svare på breve

OK, det har jo ikke meget med kristendom at gøre aligevel.

Erik L

Fra : Erik.D

Dato : 05-08-02 22:09

Erik L <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4eda66$0$78170$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er det ikke muligt at stoppe alt den MH snak, det virker meget som det
igen
> er begyndt, hvor det startede.

Hvem har ivrigt startede et utal af tråde op i DK.LK, om netop Moses Hansen
Noget af en vendning, men for en gang skyld til den positive side.

> Og smid Bo Warming ud af dk.livssyn.kristendom

Hvorfor ?? Du har da selv fået lov til at blive ikke. Du er, hvis jeg må
sige det, en af de absolut sidste der skal tale om at smide nogen ud af
denne gruppe.

--

E.Dalgas

Fra : Erik L

Dato : 06-08-02 06:16

"Erik.D" <ebd@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hansen
> Noget af en vendning, men for en gang skyld til den positive side.

Det er rigtigt, men jeg spørger pænt da jeg ser det ikke føre noget godt med
sig

Erik L

Fra : D. Rozokov

Dato : 05-08-02 22:14

On Mon, 5 Aug 2002 22:05:02 +0200, "Erik L" <eriklarsen@oncable.dk>
wrote:

>Er det ikke muligt at stoppe alt den MH snak, det virker meget som det igen
>er begyndt, hvor det startede.

So ? Det burde faktisk interessere dig litt at en fyr ikke
kan drasse med seg et stort kors i et kristent og
demokratisk land.

>Og smid Bo Warming ud af dk.livssyn.kristendom

Facist-Svin.

--
/Rozokov
http://www.hot.ee/nomade/

Fra : Erik.D

Dato : 05-08-02 22:21

D. Rozokov <nomade@hot.ee> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kgqtkugv0jf4cdfb3rt78fclu44hj23f9v@4ax.com...

> So ? Det burde faktisk interessere dig litt at en fyr ikke
> kan drasse med seg et stort kors i et kristent og
> demokratisk land.

> Facist-Svin.

Øh....det her er ikke dk.politik....så cooooool it please, Rozokov

--

E.Dalgas

Fra : D. Rozokov

Dato : 05-08-02 23:13

On Mon, 5 Aug 2002 23:21:28 +0200, "Erik.D" <ebd@oncable.dk> wrote:

>D. Rozokov <nomade@hot.ee> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:kgqtkugv0jf4cdfb3rt78fclu44hj23f9v@4ax.com...

>igen

>Øh....det her er ikke dk.politik....så cooooool it please, Rozokov

Hum, hehe, ok, kanskje litt kjapp der, sorry.

Men kanskje pröv å se litt av hva BW faktisk skriver ?

Fra : Erik L

Dato : 06-08-02 06:21

"D. Rozokov" <nomade@hot.ee> skrev i en meddelelse

> So ?

Du mener vel en orne da jeg er hankøn?

>Det burde faktisk interessere dig litt at en fyr ikke
> kan drasse med seg et stort kors i et kristent og
> demokratisk land.

Lad MH bare vandre kraftløs og til foragt har MH vandret med Arthur
Bleesetts ide i 15 år, Jeg mener bare ikke længere han er et interesant emne
at beskæftige sig med!!

> Facist-Svin.

FUT du men BO Warming

Erik L