E-mail og MMS på N7650
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-08-02 18:53

Hejsa!!

Jeg har i et stykke tid forsøgt at sætte e-mail delen op på min 7650, men
jeg kan ikke rigtig få det til at fungere, kunne en evt. skrive en lille
guide til mig? Jeg er også lidt i tvivl om jeg har det abbonement der skal
til. Jeg har Orange Match men ikke noget data abb. Jeg kan dog sagtens ringe
op til wap nummeret fra min PC og gå på nettet med tlf'en som modem, så det
burde vel ike være et problem? eller er jeg forkert på den der. Skal der
evt. sættes en anden gateway op når det ik er wap men mail jeg vil?

Jeg har tidligere læst om gratis MMS fra phoneparadise eller noget lign, er
det stadig gratis? og igen en lille guide, hvordan gør jeg det på min 7650,
jeg kan ik få det til at virke

Jeg håber nogen vil være behjælpelige med lidt ekspert bistand... på forhånd
tak.

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 05-08-02 22:53

> jeg kan ikke rigtig få det til at fungere, kunne en evt. skrive en lille
> guide til mig? Jeg er også lidt i tvivl om jeg har det abbonement der

Det er faktisk ikke så svært. Jeg skal prøve at tage en med hjem i morgen,
så vil jeg beskrive det for dig.

> til. Jeg har Orange Match men ikke noget data abb. Jeg kan dog sagtens
> ringe op til wap nummeret fra min PC og gå på nettet med tlf'en som

Det burde ikke være nødvendigt med data-abb.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-08-02 08:03

> Det er faktisk ikke så svært. Jeg skal prøve at tage en med hjem i morgen,
> så vil jeg beskrive det for dig.

> Det burde ikke være nødvendigt med data-abb.

Jeg har fået det til at virke nu.... det viste sig at jeg ikke skulle bruge
en gateway, da den blev sat til. 0.0.0.0 virkede det hele som det skulle

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 06-08-02 22:48

> Jeg har fået det til at virke nu.... det viste sig at jeg ikke skulle
> bruge en gateway, da den blev sat til. 0.0.0.0 virkede det hele som

Perfekt. Jeg lånte den nu med hjem alligevel. Du må skrive en mail, hvis
du skulle have problemer med noget. Jeg tror jeg har fået sat min korrekt
op. Ligeledes med GPRS. Hjælper noget på det når der skal sendes billeder
som mail.