Andet multimedie
bentjuul 3670
1500 MHz vs 1300 Mhz... 1300 vinder...
Fra : Ralle

Dato : 05-08-02 18:27

hmm... tja...

I får lige mine specs....og min bror's..

Min:
ep-8k7a epox bundkort med amd761 chipset

AMD Athlon 1400@1500 (300fsb) Mhz cpu (46 grader ved idle og 50 ved fuld
styrke... om sommeren..hehe..)

Seagate Barracuda fluid 80 gb 7200 rpm
Western Digital 20 gb 7200 rpm

512 DDR Ram

19' samtron skræm i 100 hertz og 1024x768x32

Microsoft Explorer 3.0 (USB)

ADSL usb modem.... altså også USB !

Webcam...også usb...

Soundblaster live 5.1

Creative GeForce 3 ti500 kører med det. 23.12

standard keyboard...

Labtec edge 418 højttalere...

40/12/40A PlexTor brænder bulk...

Samsung 52xspeed CD-rom SC-152C

431W Enermax psu

Slotcooler ved grafikkort...

og min bror's pc kører gta3 mere flydende end mig... og harddisken er ikke
fragmenteret

Han har 1300 MHz og et Palit Geforce 3 ti200... 30 og 60 gb harddisk... dvd
drev... plextor brænder...

Hvordan kan det være? Han kører iøvrigt med 28.32, men har prøvet den og så
ikke nogen særlig forbedring..

:(

Hilsen
Ralle-

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-02 18:48

Mon, 5 Aug 2002 19:26:57 +0200, skrev "Ralle"
<ambire@hotmail.com>:

>I får lige mine specs....og min bror's..

Hvad ´har det lige med denne gruppe at gøre?

Her snakkes om grafikbehandling på computer og ikke hardware.

Det rigtige at poste dit indlæg vil være i news:dk.edb.hardware.

Fra : Ralle

Dato : 05-08-02 21:01

Jeg siger undskyld mange gange...