Mc forhandler i tyskland nær Tønder ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 05-08-02 16:21

Hejsa, i og med jeg skal være på skole de næste 4 uger i Ribe tænkte
jeg at jeg jo lige så godt kan køre en tur til Tyskland og købe et sæt
dæk til Hondaen, men er der nogle der ved hvor den næreste forhandler
ligger her ovre vestpå ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Buck

Dato : 05-08-02 17:23

Hvis du absolut ikke vil køre til Flensborg, men holde dig i den vestlige
del af Slesvig, så kør ned til Husum, der er et par stykker, hvis ikke det
er nok, så skal du helt til Kiel eller Hamborg...

Men det letteste ville nok være at køre direkte til Flensborg fra Ribe...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Armand

Dato : 07-08-02 00:57

Buck <buck@sol.dk> skrev i en
> [...]
> er nok, så skal du helt til Kiel eller Hamborg...
>
> Men det letteste ville nok være at køre direkte til Flensborg fra

Men er det dæk at det drejer sig om, er Wilhelmsen i Ooversee (lige øst
for
A7 lidt sydligere end Flensburg!) oplagt!
Og man kan nu ikke forvente at tilbud absolut ligger indenfor en 20 km's
radius :-|

--
Armand.